Gå til innhold

Tenk om KG hadde blitt et snakke-forum

Anbefalte innlegg

Gjest Koala Lompa
Skrevet (endret)

Sånn type at man skyper nesten,flere samtidig.

Tror dere det hadde funka? Jeg merker jeg har sånn trøbbel med å ordlegge meg skriftlig. Så for oss så kunne man hatt et forum hvor man kan ringe inn og delta i diskusjoner. Måtte sikkert ha begrenset hvor mange som kan være med pr.diskusjon/tråd, ellers kan man risikere at det er 60 stykker som skriker av full hals om Caroline Berg :gjeiper:

Endret av Koala Lompa
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Haha, det hadde vært noe! :)

Så kunne vi moderert folk som himlet med øynene eller pekte nese til de andre, hehe.

Jeg tror det hadde blitt mindre krangling og mer kosemosing da, egentlig. Ikke at det hadde gjort noe, men i blant er det morsomt med en saftig diskusjon også :)

Også kunne man tatt på seg sånn svart operamaske hvis man ville delta som AB :hoho:

Endret av Kosemose
  • Liker 3
Skrevet

Tror dere det hadde funka? Jeg merker jeg har sånn trøbbel med å ordlegge meg skriftlig. Så for oss så kunne man hatt et forum hvor man kan ringe inn og delta i diskusjoner. Måtte sikkert ha begrenset hvor mange som kan være med pr.diskusjon/tråd, ellers kan man risikere at det er 60 stykker som skriver av full hals om Caroline Berg :gjeiper:

God ide! Men må altså presisere at du faktisk er en av de som ordlegger seg best på disse sidene. :blomst:

Gjest Koala Lompa
Skrevet

Og det hadde sikkert blitt mye nakenhet i de sene nattetimer :lur:

Det er morsomt med diskusjoner så lenge folk holder seg saklig. Som regel så er jo folk her inne greie slik. Iallefall når det kommer til gamle travere :)

Gjest Koala Lompa
Skrevet

God ide! Men må altså presisere at du faktisk er en av de som ordlegger seg best på disse sidene. :blomst:

huff,ikke si slikt. jeg blir så flau. Jeg mener egentlig å si takk altså.

Jeg vrir og vender på alle ord og setninger når jeg prøver å slenge meg med i diskusjoner og bruker alt for lang tid på innlegg. Og plutselig så har jo noen sagt det jeg skulle si 40 ganger før meg så det ender opp med at jeg bare tusler ut av tråden.Nåja,noen må jo ha den jobben også.

Skrevet

Jeg vrir og vender på alle ord og setninger når jeg prøver å slenge meg med i diskusjoner og bruker alt for lang tid på innlegg. Og plutselig så har jo noen sagt det jeg skulle si 40 ganger før meg så det ender opp med at jeg bare tusler ut av tråden.Nåja,noen må jo ha den jobben også.

Jamen det er jo akkurat sånn jeg har det også! Det er derfor jeg alltid skriver så korte innlegg, og jeg skriver kjempefort. Er livredd for at andre skal ha kommet meg i forkjøpet og "stjært" min mening. Oh - nå gjør jeg det igjen...

Skrevet

Nei ikke tenke sånn da! Synd hvis du ender med å ikke poste innlegg, for de innleggene jeg har lest av deg er alltid velskrevne og gode. Uansett om vi er enige eller ikke ;)

Skrevet

Jamen det er jo akkurat sånn jeg har det også! Det er derfor jeg alltid skriver så korte innlegg, og jeg skriver kjempefort. Er livredd for at andre skal ha kommet meg i forkjøpet og "stjært" min mening. Oh - nå gjør jeg det igjen...

Jeg blir litt glad når det skjer meg jeg, for da føler jeg at jeg ikke er alene om tanker og meninger :)

Skrevet

Tror dere det hadde funka? Jeg merker jeg har sånn trøbbel med å ordlegge meg skriftlig. Så for oss så kunne man hatt et forum hvor man kan ringe inn og delta i diskusjoner. Måtte sikkert ha begrenset hvor mange som kan være med pr.diskusjon/tråd, ellers kan man risikere at det er 60 stykker som skriker av full hals om Caroline Berg :gjeiper:

Og jeg sliter med å prate.

Det gir damene en illusjon av at jeg er en god lytter, hvilket igjen fører til kommentarer som "hæ?! vet du ikke det?! det har jeg jo sagt 100 ganger!" og "hvorfor kommer du så tidlig? jeg sa jo at vi ikke skulle * før *"...

Det er sikkert bare sånn med oss kara, vi må være interessert :)

Bytte?

Gjest Koala Lompa
Skrevet

Og jeg sliter med å prate.

Det gir damene en illusjon av at jeg er en god lytter, hvilket igjen fører til kommentarer som "hæ?! vet du ikke det?! det har jeg jo sagt 100 ganger!" og "hvorfor kommer du så tidlig? jeg sa jo at vi ikke skulle * før *"...

Det er sikkert bare sånn med oss kara, vi må være interessert :)

Bytte?

Kanskje du kan starte en lyttofon. Vi kvinnfolka kan ringe inn og så kan du bare kaste ut ett og annet åja,hmm,huff da,sier du det ja. Du trenger jo faktisk ikke å få med deg hva som blir sagt, du trenger bare å late som :)

Skrevet

Uff, tror ikke jeg hadde orket å være her dersom det ble et snakkeforum. Utenfor KG kan jeg ha en tendens til å snakke før jeg tenker, og da kommer alt jeg sier og mener hulter til bulter, og INGEN hadde skjønt hva jeg hadde ment. Er en ekstra "sikkerhetssperre" å måtte skrive ned før man poster.

Dessverre er jeg som Aldrisur litt redd at andre skal komme med i forkjøpet, og jeg poster nesten alltid uten å lese gjennom først. Skriver uansett så sakte at noen som regel har kommet medi forkjøpet uansett...

Tror det som hadde vært merkeligst hadde vært å høre stemmene til alle. Tenk om stemmen hadde vært helt feil sammenlignet med det man hadde forestilt seg. Det hadde jo bare ikke gått! Eller enda verre: En bruker du i utgangspunktet liker har en forferdelig irriterende skrikestemme!

Jeg hadde nok også savnet alle uttykksikonene. :sjokk::spy: :fise: :regler:

Gjest Koala Lompa
Skrevet

Jeg hadde nok også savnet alle uttykksikonene. :sjokk::spy: :fise: :regler:

De der er ikke så vanskelig å herme etter om man har web-kamera :)

:tre: Den her blir verre derimot..kan ikke drive på å slepe et tre forbi webakameraet til enhver tid. Tar seg ikke helt ut.

Skrevet

:fnise:

Uff, nei altså, jeg er veldig glad det er skriftlig. Jeg er så døv at det er flaut, strever spesielt med mennesker jeg ikke kjenner og når det er mange sammen.

På et skravle forum hadde jeg nok blitt "Tause Birgitte". En sånn som henger litt i bakgrunnen og bare smiler litt forvirret :unsure:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...