Gå til innhold

Julegave til henne? Hjelp meg damer/jenter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere damer/jenter som kan hjelpe meg hva jeg skal kjøpe til min samboer i morgen?

Vi har blitt engie om at det skal bli klær på oss begge siden vi har alt.

Jeg har fått str hun bruker på sms både i undertøy, sko og ellers av klær.

Men hva skal jeg kjøpe?? gode forslag mottas med stor takk.

Litt mer info:

Hun er 37 år og bruker klær av den klassiske stilen. Bruker noe fagrger og er mørk som person.

Jeg vet ikke hva som er inn som dere damer ønsker/vil ha så derfor spør jeg dere om hjelp her inne.

Prisslapp: en plass mellom 600-1000 kr.

Har dere en link som dere kan vise meg hva det er så er det helt topp. Jeg vil ikke gi gavekort pga det blir så kjedlig å pakke opp.

Takk til alle som vil hjelpe meg.

PS!Jeg kjøpte klær til henne forrige jul også og det ble hun veldig glad for å få og det var akkurat det hun ønsket seg også. Så da må dette prøves igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det DU vil at hun skal ha? Kanskje du savner nytt, sexy undertøy på henne? Noe frekt du fantaserer om på hennes kropp? hehe.

Eller kanskje du har hørt henne klage på jeansene sine, at ingen sitter pent over rumpa hennes. Kjøp jeans! Eller kanskje hun trenger en ny, penkjole?

ELLER, kanskje hun rett og slett trenger nye sko!? Kjøp noe som du også vil like på henne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva trenger hun, og hva vil hun helst ha? Pene skjørt, kjoler, svarte bukser, topper eller bluser fra Zara f.eks... Eller en kåpe, hvis ikke det blir for dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cecilia L

Oppsøk en butikk med kvalitetsklær, og kjøp en enkel cardigan i kashmir. Mulig du sprenger budsjettet ditt noe... Eller et par, vakre skinnhansker. Eller en pen topp i silke eller annet godt materiale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fireflies

Oppsøk en butikk med kvalitetsklær, og kjøp en enkel cardigan i kashmir. Mulig du sprenger budsjettet ditt noe... Eller et par, vakre skinnhansker. Eller en pen topp i silke eller annet godt materiale.

Jeg ville blitt skuffa hvis jeg bare hadde fått et par skinnhansker av kjæresten min :sjenert:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cecilia L

Jeg ville blitt skuffa hvis jeg bare hadde fått et par skinnhansker av kjæresten min :sjenert:

Ikke jeg. :) Men vi er vel alle forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her:

Takker for alle gode tips som kom inn.

Det jeg kjøpte var

Da ble det to bukser (en olabukse og en penbukse), en topp, en strikkejakke og undertøy.

Tror dere at klær til kr 1695,- gjør susen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fr21_5ffdsa

Jeg hadde ikke likt det hvis noen kjøpte bukser til meg (etter at jeg fødte ungen min har vekta gått sånn opp og ned), men om hun har en jevn og stødig vekt virker det fint. Så lenge du tar vare på kvitteringa slik at hun kan bytte det til en annen str om det skulle trengs, høres det veldig fint ut. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...