Gå til innhold

HOW FUCKING FASCINATING!

Anbefalte innlegg

Gjest finurlig
Skrevet

Jeg klarer snart ikke mer, og jeg kommer til å sprekke snart!

Jeg har så mange venner på facebook som skriver så mange unyttige og irrelevante statuser flere ganger til dagen à la "Biff og bernaise til middag" "Dusje <3" etc, og jeg får lyst til å slenge en "HOW FUCKING FASCINATING!!" kommentar hver gang!

Jeg vet jeg kan skjule dem, men de skriver av og til noe vettug også, så det er kjekt å ha dem..

Hvordan klarer dere å motstå fristelsen??

Videoannonse
Annonse
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg er ikke på Facebook så det problemet løser seg selv :fnise:

Har ingen interesse av å vite hva folk driver på med til enhver tid.

• Liker 1
Skrevet

Stort sett ved å innse at jeg etter all sannsynlighet ikke er sentrum i den personens univers. Og at de dermed ikke skriver statusene sine for å underholde meg, og at det sikkert er andre som synes det er koslig med disse små glimtene av folks hverdagsliv. Jeg har sjeldent den typen statusoppdateringer selv, men det er sikkert noen som blir gale av de tingene jeg poster også. Går ikke an å gjøre alle til lags.

Skrevet

Jeg klarer snart ikke mer, og jeg kommer til å sprekke snart!

Jeg har så mange venner på facebook som skriver så mange unyttige og irrelevante statuser flere ganger til dagen à la "Biff og bernaise til middag" "Dusje <3" etc, og jeg får lyst til å slenge en "HOW FUCKING FASCINATING!!" kommentar hver gang!

Jeg vet jeg kan skjule dem, men de skriver av og til noe vettug også, så det er kjekt å ha dem..

Jeg holdt tilbake i denne tråd! :P

Hehe, seriøst, på fb har jeg valgt 'kun viktige' på mange venners oppdateringer...prøvd den?

Skrevet

Den fristelsen trenger jeg ikke motstå, for av de jeg har på min venneliste på FB så er det kun de mest perifere som skriver slike statusoppdateringer, og da gidder jeg ikke å bry meg med det.

Om noen nære venner skulle begynt å oppdatere på den måten hadde jeg nok ikke klart å mostå fristelsen, men det ville vært med glimt i øyet ;)

Gjest finurlig
Skrevet

Jeg holdt tilbake i denne tråd! :P

Hehe, seriøst, på fb har jeg valgt 'kun viktige' på mange venners oppdateringer...prøvd den?

Nei, visste ikke det gikk.

Hvordan fungerer det?

(Og hvordan vet fb hva som er viktig..?)

Skrevet

For en FUCKING FASCINATING problemstilling!!

Jeg for min del er på facebook for å opprettholde kontakten med venner og familie etter at vi med tiden har flyttet til hver vår kant av verden.

Kan ikke si jeg bryr meg nevneverdig over for eksempel de utallige statusoppdateringene om gårsdagens håndballkamp.

Så lenge vi sitter og blar gjennom statusene så må vi nesten takle hva folk skriver om, er du ikke enig?

Gjest finurlig
Skrevet

For en FUCKING FASCINATING problemstilling!!

Jeg for min del er på facebook for å opprettholde kontakten med venner og familie etter at vi med tiden har flyttet til hver vår kant av verden.

Kan ikke si jeg bryr meg nevneverdig over for eksempel de utallige statusoppdateringene om gårsdagens håndballkamp.

Så lenge vi sitter og blar gjennom statusene så må vi nesten takle hva folk skriver om, er du ikke enig?

Nei jeg er ikke det, det irriterer meg at folk ikke tenker igjennom hva de skriver, og tror at alle vil vite hva de gjør til enhver tid! Nettikette heter det.

Skrevet

Nei jeg er ikke det, det irriterer meg at folk ikke tenker igjennom hva de skriver, og tror at alle vil vite hva de gjør til enhver tid! Nettikette heter det.

Tåler du ikke å høre at folk smatter så spiser du alene.

Normalt vett kalles det punktum

Skrevet

Bare skriv det da.

På folk jeg KJENNER kan jeg komme med litt småfrekke kommentarer, men som er ment for morro. liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...