Gjest Anonymous Skrevet 19. desember 2003 #1 Skrevet 19. desember 2003 Finnes det ett gratis program man kan hente for å få stoppet pop-up reklame? Meget takknemlig for hjelp.
Rapitap Skrevet 23. desember 2003 #3 Skrevet 23. desember 2003 Eller StopZilla (Freeware) som du kan laste ned fra Tucows.
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2003 #4 Skrevet 28. desember 2003 Kan dette påvirke andre programmer på negativ måte? kan det hindre at man får åpnet nettsider f.eks? Vi hadde brannmur før som tok masse - men den laget også problemer for å logge på internett og å få åpnet sider - så nå ramler det inn med reklame - men internett virker iallefall. Selv om det går mye tregere pga all reklamen som skal åpnes når vi surfer. Reklame er noe dritt! :-?
spagetti Skrevet 29. desember 2003 #5 Skrevet 29. desember 2003 For min del har den beste løsningen vært å bytte til Opera som nettleser. Opera er gratis. Jeg HATER popups og fant ikke noen pop up-killer som funket bra nok!
finnslarken Skrevet 1. januar 2004 #6 Skrevet 1. januar 2004 Et annet alternativ (dersom man synes at Opera blir litt tung å bruke) er å laste ned et program som heter NetCaptor. Det er en internett-leser som benytter Internett Explorers 'motor' (dvs IE må være installert på maskinen), og inneholder en masse godsaker, blant annet PopupCaptor, som tar popups veldig effektivt. NetCaptor finner du her. Jeg har brukt NetCaptor i flere år, og er kjempefornøyd. Har også benyttet Opera, men synes den var litt vanskeligere å bruke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå