AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #1 Skrevet 19. desember 2011 Hei. Min store lidenskap er fly og luftfart, men jeg vet ikke hva jeg skal utdanne meg som, og jeg sliter med å finne jobber hvor man kan jobbe med fly eller på flyplass. Jeg tenker ikke i retning bakkemanskap eller flyvertinne/pilot, men mer administrative oppgaver.. Er det noen som har noen forslag? Det er veldig vanskelig å finne noen yrkestitler på nettet, og snart må jeg søke videre utdanning, men aner ikke hva...
trulse Skrevet 19. desember 2011 #2 Skrevet 19. desember 2011 vet jo ikke hvor du bor da..men er du i nærheten av en eller annen flyplass så kan du titte på nettsidene der..feks osl.no...på sånne sider finner man gjerne litt mer om hvem man kan kontakte å sånn...
Knirke Skrevet 19. desember 2011 #3 Skrevet 19. desember 2011 Flyveleder? Det er jo en egen utdannelse, og rimelig greit betalt har jeg hørt
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #4 Skrevet 19. desember 2011 Bor i Oslo, glemte å skrive det, sorry:) Flygeleder har jeg planer om å søke, men der er det veldig vanskelig å komme inn, ikke ett yrke man kan "lese" seg til.. Stryker du på de testene er det løpet kjørt for alltid;) Så satser ikke 100% på det, selv om jeg skal søke..
Gjest Badabing Skrevet 19. desember 2011 #5 Skrevet 19. desember 2011 Flygeleder eller ingeniør i flyteknikk? Så finnes det jo jobber knyttet til økonomi og administrasjon, men det har jo egentlig ikke så mye med luftfart å gjøre.
feuerstein Skrevet 20. desember 2011 #6 Skrevet 20. desember 2011 Bachelori logistikk, eller hvis du har god tid og vil helgardere deg: Et eller annet du liker, etterfulgt av en MBA i luftfartsledelse.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #7 Skrevet 20. desember 2011 Kan du fortelle evt linke til mer informasjon om MBA i luftfartsledelse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå