Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Min store lidenskap er fly og luftfart, men jeg vet ikke hva jeg skal utdanne meg som, og jeg sliter med å finne jobber hvor man kan jobbe med fly eller på flyplass. Jeg tenker ikke i retning bakkemanskap eller flyvertinne/pilot, men mer administrative oppgaver..

Er det noen som har noen forslag? Det er veldig vanskelig å finne noen yrkestitler på nettet, og snart må jeg søke videre utdanning, men aner ikke hva... :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet jo ikke hvor du bor da..men er du i nærheten av en eller annen flyplass så kan du titte på nettsidene der..feks osl.no...på sånne sider finner man gjerne litt mer om hvem man kan kontakte å sånn...

Skrevet

Flyveleder? Det er jo en egen utdannelse, og rimelig greit betalt har jeg hørt

Skrevet

Bor i Oslo, glemte å skrive det, sorry:)

Flygeleder har jeg planer om å søke, men der er det veldig vanskelig å komme inn, ikke ett yrke man kan "lese" seg til.. Stryker du på de testene er det løpet kjørt for alltid;) Så satser ikke 100% på det, selv om jeg skal søke..

Gjest Badabing
Skrevet

Flygeleder eller ingeniør i flyteknikk?

Så finnes det jo jobber knyttet til økonomi og administrasjon, men det har jo egentlig ikke så mye med luftfart å gjøre.

Skrevet

Bachelori logistikk, eller hvis du har god tid og vil helgardere deg: Et eller annet du liker, etterfulgt av en MBA i luftfartsledelse.

Skrevet

Kan du fortelle evt linke til mer informasjon om MBA i luftfartsledelse?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...