AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #1 Skrevet 19. desember 2011 Heisann Har de siste månedene fått disse symptomene: * Økt behåring (i en sånn stripe) opp til navelen og over navelen * Fant et utrolig langt hår på den ene puppen, haha sorry for detaljer * Rumling i magen * Vibrering i magen (varer i 2-3 sekunder) og kan oppstå hvor som helst i magen * Spark i magen * Kjennes ut som noe rører på seg av og til * Større pupper * Kvalm * utrolig oppblåst mage.. * Mye luft * Øverst i magen er det helt hardt! * Jeg har ikke lagt på meg men magen blir større! * Svimmelhet * økt svetting Jeg tok en graviditetstest for nesten 3 måneder siden eller noe, den var negativ. Har også mensen i mindre grad enn før. Har hørt om kvinner som kan ha mensen/ blødninger gjennom hele svangerskapet. Jeg håper vel egentlig at jeg er gravid.. Kanskje jeg tok graviditetstesten for tidlig.. ? Herregud, føler meg passe dum som skriver dette, haha. men er så verpesyyyk Jeg må ta en test til.. Tenk om jeg er gravid da! Har noen av dere andre hatt mensen/blødninger i første trimester, eller gjennom svangerskapet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå