Gjest Coral Skrevet 19. desember 2003 #1 Skrevet 19. desember 2003 Gikk forbi et speil på jobben nå, og ser at jeg har masse små sorte prikker/porer på nesen, huff, ikke særlig pent :-? Har også litt ellers i fjeset.. Skal på julebord ikveld, og i den forbindelse har jeg brukt litt selvbr krem i det siste for å ihvertfall prøve å få litt farge i mitt ellers vinterbleke fjes. Rengjør huden nøye før bruk, men tror likevel det kanskje kan være selvbr kremmen som er årsak til de mørke prikkene, de pleier ihvertfall ikke å være så fremtredende som nå! FInnes det noen gode råd/metoder for å få de bort til ikveld? Isåfall er jeg takknemlig for svar
Gjest Meg Skrevet 19. desember 2003 #2 Skrevet 19. desember 2003 Du kan kjøpe plaster som er spesielt laget for å ta bort sånne. Tror nivea har dem, finnes i vanlig matbutikk...
~sikka~ Skrevet 19. desember 2003 #3 Skrevet 19. desember 2003 Ja de fungerer kjempefint - koster en 14,- for en pakke med 6 i tror jeg. Pass på å følg instruksjonene - jeg gjorde det helt feil første gangen - satte stripsen opp ned og sånt
Gjest Coral Skrevet 19. desember 2003 #4 Skrevet 19. desember 2003 Tusen takk for tips!! :D Jeg skal kjøpe sånt plaster,og satser på at de fungerer. Er nivea sitt det beste eller?
Gjest Anonymous Skrevet 19. desember 2003 #5 Skrevet 19. desember 2003 Tror ikke du bør satse på at de fungerer. Det eneste de fjernet på meg var dunet jeg har i ansiktet.. Men det kan jo hende de funker på deg da.
tuji Skrevet 19. desember 2003 #6 Skrevet 19. desember 2003 Funker ikke på meg heller. Det er heller ikke smart å begynne å klemme, i hvert fall ikke noen timer før julebordet, så du må nok stole på sminkepungen.
Gjest Lea Skrevet 19. desember 2003 #7 Skrevet 19. desember 2003 De fungerer på meg. Lurt å peele litt før du bruker plastrene og siden dampe ansiktet, eller vaske med varmt vann før du setter dem på. Vent til de er helt tørre før du drar dem av.
Gjest Coral Skrevet 19. desember 2003 #8 Skrevet 19. desember 2003 Nei, å klemme de ut er ikke aktuelt! Gjør det av og til, men da bare en kveld jeg bare skal være hjemme, etter varm dusj el. damp. Det pleier å fungere fint. Men nå er de altså mer fremtredende enn vanlig, og skal som sagt ut i kveld! Tror jeg får teste de plastrene fra nivea, var jo ikke så dyre.. Og ellers blir det nok å ty til sminke ja..
Gjest care Skrevet 19. desember 2003 #9 Skrevet 19. desember 2003 En god peeling hjelper også på :blunke: Kos deg i kveld da :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå