AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #1 Skrevet 19. desember 2011 Jeg er nettopp ferdig med et halvt års vikariat og skal nye en lang juleferie. I januar begynner den store "søken". Jeg har meldt meg på et fag på 20 studiepoeng, men utenom det har jeg få planer. Jeg er en av dem som har valgt feil og må finne en ny vei. Er nyutdannet, nærmer meg 30 og har snart lyst på barn. En jobb jeg trives i er det ultimate målet. Men jeg har behov for å "finne meg selv", finne ut hva jeg vil gjøre. Har dere noen selvutviklingstips?
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #2 Skrevet 19. desember 2011 Min erfaring er at veien blir til mens man går. For noen år siden var jeg ferdigutdannet og uten nettverk innen fagområdet mitt og tok den første og beste jobben som var heltids og ikke "drittjobb". Neste jobb kom også dalende akkurat i det jeg desperat ville vekk fra den første. Og nå sitter jeg her noen år senere og har fått meg erfaring som om et par år vil gjøre meg veldig attraktiv innen mitt opprinnelige fagområde, uten at jeg noensinne har jobbet med det. Jeg tror ikke man "finner seg sjæl" i aktiv leting. Prøv masse forskjellig, si alltid ja, få deg arbeidserfaring og bli med i frivillige organisasjoner, er min "oppskrift". Du vet ikke hva du trives med før du har prøvd det.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #3 Skrevet 19. desember 2011 Jeg er nettopp ferdig med et halvt års vikariat og skal nye en lang juleferie. I januar begynner den store "søken". Jeg har meldt meg på et fag på 20 studiepoeng, men utenom det har jeg få planer. Jeg er en av dem som har valgt feil og må finne en ny vei. Er nyutdannet, nærmer meg 30 og har snart lyst på barn. En jobb jeg trives i er det ultimate målet. Men jeg har behov for å "finne meg selv", finne ut hva jeg vil gjøre. Har dere noen selvutviklingstips? Har det på samme måten, er 30 - er i ok yrke, men merker at jeg etterhvert har lyst til noe helt annet. Følger med på denne tråden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå