AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #1 Skrevet 19. desember 2011 Den fryktelige følgen av at håndballjentene tar gull er den flaue banketten og de tullete intervjuene og ikke minst DE STYGGE KJOLENE/antrekkene som mange har!!! Hvem drar på bankett i shorts og flate sandaler liksom? http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/handball/Her-er-jentene-p-fest-6724172.html akk og ve. 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #2 Skrevet 19. desember 2011 De er håndballspillere, ikke deltagere hos Jan Thomas' Happy Day. 13
Gjest gurimalla Skrevet 19. desember 2011 #3 Skrevet 19. desember 2011 Herregud, damene spiller håndball, du må regne med at flere av dem er helt uinteressert i mote og det er helt greit! 2
isbiten. Skrevet 19. desember 2011 #4 Skrevet 19. desember 2011 Alt var da ikke så ille. Synes mange så veldig bra ut, og at det var gøy å se dem i noe annet enn håndballdraktene 1
Klematis Skrevet 19. desember 2011 #5 Skrevet 19. desember 2011 Hehe. Ja, her ser det ut som at gullet har kommet overraskende på noen og enhver! Og at noen av de som faktisk hadde med seg en "penkjole" har gått litt for mye i treningsdress og tennissokker til at de vet hva som egentlig tar seg ut ;-) 2
Kosemose Skrevet 19. desember 2011 #6 Skrevet 19. desember 2011 Den fryktelige følgen av at håndballjentene tar gull er den flaue banketten og de tullete intervjuene og ikke minst DE STYGGE KJOLENE/antrekkene som mange har!!! Hvem drar på bankett i shorts og flate sandaler liksom? http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/handball/Her-er-jentene-p-fest-6724172.html akk og ve. Ja det er jammen dumt at de norske håndballjentene vant når de ikke er flinkere til å style seg enn som så, og når de åpenbart ikke har seg selv, utseendet sitt, antrekkene sine, håret sitt og sminken sin som hovedinteresse. Sånn sett burde bare fashionistaer og glamourmodeller vunnet gullmedaljer rundt om 11
Gjest Wolfmoon Skrevet 19. desember 2011 #7 Skrevet 19. desember 2011 Den fryktelige følgen av at håndballjentene tar gull er den flaue banketten og de tullete intervjuene og ikke minst DE STYGGE KJOLENE/antrekkene som mange har!!! Hvem drar på bankett i shorts og flate sandaler liksom? http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/handball/Her-er-jentene-p-fest-6724172.html akk og ve. Jeg driter i at Lunde Borgersen hadde på seg shorts på banketten! Hun er en av verdens beste håndballspillere, og vant VM sånn rundt 10 måneder etter at hun fikk en sønn ved keisersnitt, noe det i mine øyne står langt mer respekt av enn å kle seg etter motefolkas meninger! Så gratulerer til gulljentene, jeg håper de koste seg ordentlig på festen. De tar iallefall ikke seg selv så høytidelig de fleste av dem, så jeg regner med at de hadde det gøy! 10
Tropic Skrevet 19. desember 2011 #8 Skrevet 19. desember 2011 Ut i fra det de har på seg (noen i hva ser ut som strandkjole) tror jeg ikke de var forberedt i det heletatt på banketten i går. Noen få hadde jo finkjole på, Harrem blant annet. Tid til å shoppe finkjole hadde de nok heller ikke. Stusset litt da jeg så bildene, men tenkte ikek mye negativt om det, de var der for å spille håndball, ikke for å dra på ball!
Kosemose Skrevet 19. desember 2011 #9 Skrevet 19. desember 2011 de var der for å spille håndball, ikke for å dra på ball! Ordspill! De var der for å spille ball, ikke for å gå på ball 2
Gjest Jim Jones Skrevet 19. desember 2011 #10 Skrevet 19. desember 2011 Den fryktelige følgen av at håndballjentene tar gull er den flaue banketten og de tullete intervjuene og ikke minst DE STYGGE KJOLENE/antrekkene som mange har!!! Hvem drar på bankett i shorts og flate sandaler liksom? http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/handball/Her-er-jentene-p-fest-6724172.html akk og ve. Du kan mene hva du vil, men raden er lang med mannfolk som villa ha døtta pikken sin opp i de damene der. Menn driter i slik, homser derimot er kjerringer med pikk, som driter i dama og henger seg mer opp i klærene. Slik som alle kvinnfolk. 1
Gjest Rastl0s Skrevet 19. desember 2011 #11 Skrevet 19. desember 2011 Oi dette er bare helt katastrofe! Nå kommer verden til å gå under. Hvorfor bryr folk seg så mye om hva folk har på seg? Er jo så mye snakk om å "dømme" nå om dagen...
Gjest fireflies Skrevet 19. desember 2011 #12 Skrevet 19. desember 2011 Hva med Katrine Lunde Haraldsen? Antrekket hadde passet mer til en boksekamp Camilla Herrem hadde jo en fin og feminin kjole da
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #13 Skrevet 19. desember 2011 idrettsjenter pynter seg nok for sjelden: http://www.dagbladet.no/2011/03/05/sport/vm_i_holmenkollen/ski-vm_2011/ski/marit_bjorgen/15690482/
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 19. desember 2011 #14 Skrevet 19. desember 2011 Enig i at mange av de kunne ha hatt behov for en stylist. Men så lenge de vinner gull, så bryr det meg fint lite. Vi har i hvertfall mange pene jenter på laget, og det er mer enn hva man kan si om mange av de andre landene. 1
Kosemose Skrevet 19. desember 2011 #15 Skrevet 19. desember 2011 idrettsjenter pynter seg nok for sjelden: http://www.dagbladet.no/2011/03/05/sport/vm_i_holmenkollen/ski-vm_2011/ski/marit_bjorgen/15690482/ Ja, måtte gud forby at noen har andre interesser og mål i livet enn å pynte seg. Jeg blir flau av denne tråden. 1
Gjest badeand1 Skrevet 19. desember 2011 #16 Skrevet 19. desember 2011 Den fryktelige følgen av at håndballjentene tar gull er den flaue banketten og de tullete intervjuene og ikke minst DE STYGGE KJOLENE/antrekkene som mange har!!! Hvem drar på bankett i shorts og flate sandaler liksom? http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/handball/Her-er-jentene-p-fest-6724172.html akk og ve. Hvem gidder å bry seg liksom?
Athene Skrevet 19. desember 2011 #18 Skrevet 19. desember 2011 Synes jeg ser mye værre i Oslo sentrum en gjennomsnittelig lørdag. Dette var mye bedre enn kort, trangt og utringet som ser ut til å være uniformen for tiden. Slik de spilte i går kunne de kommet i striesekker for min del, jeg bryr meg virkelig ikke om hva de har på seg på fest, så lenge de koser seg og nyter egne prestasjoner. 2
loffen Skrevet 19. desember 2011 #19 Skrevet 19. desember 2011 Jeg synes håndballjentene var kjempefine jeg! De er jo i Brasil, og sommerkjoler /antrekk må da være helt ok? Det er jo 28º der! Dessuten var jo den shortsen full av paljetter, ikke sånn shorts man har på seg på stranda. Skjønner også godt at ikke alle vi gå med høye hæler. Tenk så slitne de jentene må være i bena.. Selv får jeg ikke engang på meg tette pumps i så nmange varmegrader. 2
Gjest fireflies Skrevet 19. desember 2011 #20 Skrevet 19. desember 2011 (endret) Det må vel gå ann å diskutere antrekket til håndballjentene selv om de vant gull i går? Det er vel ingen som har sagt at de ikke er flinke jenter og at man ikke er glad for at de vant? Endret 19. desember 2011 av fireflies 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå