Maneo Skrevet 19. desember 2011 #1 Skrevet 19. desember 2011 (endret) Heisann! Jeg fikk lagt gelenegler for en uke siden, og nå har den topplakken begynt å falme. Kan jeg fjerne den og legge ny hjemme? Litt grønn på dette, shø. :-P Endret 19. desember 2011 av Maneo
Avalon Skrevet 21. desember 2011 #3 Skrevet 21. desember 2011 Jeg tror det, du kan iallefall legge på neglelakk og ta den av. MEN, for å være sikker så ring dit hvor du fikk det lagt på og spør. Første gangen jeg fikk gelenegler sa dama at jeg skulle bruke acetonfri neglelakk fjerner. Det som skjedde da var at gelèen løsnet...... gikk til en annen negledame og hun fikk hakeslipp da jeg fortalte det. Hun sa at det er neglelakkfjerner med aceton en skal bruke for at geleen ikke skal løse seg opp. Så ikke vet jeg, men en ting er sikkert jeg kommer ikke til å gå tilbake til den første negledamen....
Maneo Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 22. desember 2011 Jeg gikk innom og spurte, og de sa jeg kunne fjerne den med helt vanlig neglelakkfjerner, og legge ny neglelakk. Jeg gjorde det, og de ser veldig fine ut igjen! Bare sånn i tilfelle noen andre lurte.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2011 #5 Skrevet 25. desember 2011 Jeg gikk innom og spurte, og de sa jeg kunne fjerne den med helt vanlig neglelakkfjerner, og legge ny neglelakk. Jeg gjorde det, og de ser veldig fine ut igjen! Bare sånn i tilfelle noen andre lurte. Kan du poste bilder? Har sammme problemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå