Gå til innhold

sex i uken

Fremhevede innlegg

Gjest hva vet jeg?
Skrevet

Samboeren min og jeg har vært sammen i to år. Vi har i gjennomsnitt hatt sex 1-2 ganger i uken og dette syntes jeg var for lite. Han derimot syntes og synes fortsatt at dette er nok og helt vanlig mengde for folk flest. Nå har jeg blitt vant til dette, men synes det er litt lite lidenskap i foholdet vårt. Jeg vet at han har hatt analsex med tidligere kjærester, og ville ha det også med meg i begynnelsen på forholdet vårt. Jeg på den andre siden synest det er vemmelig med analsex. Lurer på om det kan være en grunn til at han ikke er så interessert i mye vanlig sex?

Usikker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tolker jeg deg riktig når jeg oppfatter at du tror han ville hatt mer sex med deg om dere hadde hatt analsex?

Etter det jeg kan se har han rett og slett respektert og godtatt ditt ønske om ikke å ha analsex. Det må jo være positivt?

Hvor mye sex en har lyst på eller har behov for en individuelt og går opp og ned. Ikke noe fasitsvar. Men gjennomsnittet, etter hva jeg mener å ha lest et sted, ligger på omtrent 2 ganger i uken.

Skrevet

Kan du ikke bare la han prøve det så finner du det ut, han vet jo hvordan det skal gjøres...

Skjønner ikke hvor sperren er, men tydeligvis at han mister interessen for deg pga at du er mindre spennende. Synes det er domt å si nei det liker jeg ikke uten å prøve ihvertfall.

Første gang jeg hadde analsex bomma jeg rett og slett på det rette hullet :oops: , hun lå med ryggen mot meg og jeg skulle liksom bare gli inn som før uten hjelp fra hender, hadde en steinhard en. shvupp der var den inne og begge i gang. Det var overraskende og deilig for begge. Endte med at hun fikk en enorm orgasme og hun sa hun så stjerner etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...