AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #1 Skrevet 19. desember 2011 Hvis dere mottar en mld på facebook hvor det står noe som dette: "Hei ****! Takk for sist! Kan vi ikke møtes en dag? .så kan vi leke litt;) Ring meg! 99 99 99 99.. Karoline" Hva hadde dere tenkt? Hvordan hadde dere sett på jenta? Skal sies at vi pleier å dra hjem sammen når vi møtes på fylla, men det er ikke så veldig ofte..Vi har en ganske sterk fysisk tiltrekkning, hvis det har noe å si..
Pialill Skrevet 19. desember 2011 #2 Skrevet 19. desember 2011 Ikke at jeg er gutt, men våger meg på å svare uansett Ville tro at de fleste ville oppfattet dette som at du va ute etter å ha deg noen runder for gøy. Ikke noe seriøst eller forpliktelser med andre ord 2
Gjest Bandit Skrevet 19. desember 2011 #3 Skrevet 19. desember 2011 Ikke at jeg er gutt, men våger meg på å svare uansett Ville tro at de fleste ville oppfattet dette som at du va ute etter å ha deg noen runder for gøy. Ikke noe seriøst eller forpliktelser med andre ord Enig.
Obelix Skrevet 19. desember 2011 #4 Skrevet 19. desember 2011 Hmm.. Karoline hørtes jo ut som et flott dame hun )
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #6 Skrevet 19. desember 2011 Ikke at jeg er gutt, men våger meg på å svare uansett Ville tro at de fleste ville oppfattet dette som at du va ute etter å ha deg noen runder for gøy. Ikke noe seriøst eller forpliktelser med andre ord Supert! Det som var planen:) Takker for svar!
Gjest Rastl0s Skrevet 19. desember 2011 #7 Skrevet 19. desember 2011 Hvis hu holdt på sånn med mange så ville jeg sett på hu som løs, men om jeg hadde et venneforhold eller et forhold til henne og hun hadde sagt det, så hadde det ikke vært feil...
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #8 Skrevet 19. desember 2011 Ts her. Da bør jeg nesten bare kjøre på da, om meldingen ikke er fullstendig avtennende.. Må bare riste av meg "redselen" for å bli avvist...det hadde blitt vel pinlig neste gang vi møtes
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå