AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #1 Skrevet 19. desember 2011 Jeg var for en tid siden i utlandet, og der fikk jeg fransk manikyr på salong. Da jeg nå ville fjerne den (fordi den begynner å bli stygg) med vanlig neglelakkfjerner rikket den seg ikke. Når jeg tenker meg om sa damen i salongen at det var en spesiell type neglelakk, men jeg husker ikke hva den heter. Er det noen som skjønner hva jeg mener, og vet hvordan man fjerner det?
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #3 Skrevet 20. desember 2011 Takk for svar! Jeg trodde aceton var det samme som neglelakkfjerner? Hvor får jeg tak i det da?
Gjest uAnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #4 Skrevet 20. desember 2011 I vanlig neglelakkfjerner er det lite eller ikke noe aceton. Ren aceton får du kjøpt på apoteket og jernvareforretninger ihvertfall
Avalon Skrevet 21. desember 2011 #5 Skrevet 21. desember 2011 Det er sikkert shellac du har fått. Som nevnt over kjøper du en neglelakkfjerner MED aceton, og så holder du bommullsdotten på neglen en liten stund så begynner det å løsne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå