Gå til innhold

Prisliste for IT-avdelingen 2003/2004

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringe oss angående et problem 70 kr

Ringe oss angående et idiotisk problem 140 kr

Ringe oss angående et idiotisk problem som du ikke på en ordentlig måte kan forklare oss 210 kr

Antyde at vi er inkompetente idioter bare fordi vi ikke forstår hva du mener 7.000 kr

Få svar på ting som står i manualen 700 kr

Ringe tilbake til oss angående et problem vi har fikset før 700 kr

Be oss komme over til deg for å fikse et problem 35 kr pr. skritt

Be oss kjøre hjem til deg for å fikse et problem 350 kr pr. mil + bensin

Avbryte oss mens vi er opptatt med å fikse et annet problem 300 kr pr. time

Dersom du er hos oss og forsøker å få fikset problemet med en gang 900 kr pr. time

Dersom du forsøker å få oss til å si hvordan vi fikset problemet 1.100 kr pr. time

Dersom du kommer til oss og spør hvorfor det ikke fungerer mens vi holder på å jobbe med saken 950 kr

Dersom du ber oss om å fikse et problem vi fikset i går 525 kr

Dersom du ber oss om å fikse et problem som vi sa vi hadde fikset, men som vi allikevel ikke hadde fikset 595 kr

Dersom du ber oss om å fikse en BAT-fil som vi har laget men som allikevel ikke fungerer 665 kr

Dersom du forstyrrer oss selv om det er noen andre i rommet som kan fikse problemet for deg 1.050 kr

Dersom du insisterer at feilen er fra vår side 1.400 kr

Dersom du ringer angående et problem som ”alle” på kontoret har og som ”stopper alt arbeid”, men når vi ankommer så er det ingen andre på kontoret som kjenner til ”problemet” 11.900 kr

Å forveksle ”harddisk” med ”diskettstasjon” når du snakker med oss 350 kr

Fikse skriverproblemet ved å bytte blekkpatron 245 kr

Fikse problemet ved å slå på strømmen 1.750 kr

Fikse problemet ved å sette i nettverkskabelen 2.625 kr

Forklare at du ikke kan logge deg på en annen server fordi du ikke har konto 150 kr

Installere et program på egenhånd uten først å sjekke med oss om det er OK 700 kr pr. program

Få teknisk support på det programmet 1.050 kr

Søle kaffe på tangentbordet 350 kr + nytt keyboard

Søle kaffe på skjermen 350 kr + ny skjerm

Søle kaffe på harddiskkabinettet 1.400 kr + rengjøring

Rengjøring av datamaskinen 1.050 kr pr. time

Holde ut med personer som tror de er smartere enn oss selv om de ringer flere ganger pr. dag 700 kr pr. time

Holde ut med personer som er datainteresserte 825 kr pr. time

Stille spørsmål vedrørende vår prisliste 350 kr

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler:

Lykke til!!

Men jeg må innrømme at jeg blir litt provosert av support-folk som alltid stiller de basic-spørsmåla om strømmen er på, kabelen i etc. Jeg er da ikke SÅ dum.... :blunke:

Skrevet

Lykke til!!

Men jeg må innrømme at jeg blir litt provosert av support-folk som alltid stiller de basic-spørsmåla om strømmen er på, kabelen i etc. Jeg er da ikke SÅ dum.... :blunke:

TROOOO meg. Så mange dumme spørsmål en IT-avdeling får, så kommer disse naturlig. :roll:

Skrevet

TROOOO meg. Så mange dumme spørsmål en IT-avdeling får, så kommer disse naturlig. :roll:

Kan tenke meg det ja! :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Når feilen har vært noe sånn elementært mange nok ganger begynner du å spørre alle -selvom vi alltid tror bedre om brukerene våre!

• 2 uker senere...
Skrevet

Kjempeflott!!

Jeg har ofte lurt på hvor mye vi kan fakturere andre avdelinger når de kommer til oss for å få hjelp *hehe*

Sender sporenstreks prislista til min sjef for godkjenning :briller:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...