AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #21 Skrevet 1. juni 2013 Jeg syntes det virker ganske fint og befriende å være naturist. Jeg kjenner noen som er naturister og disse har god selvtillit og er så avslappet rundt andre mennesker. Det virker som det handler mye om å godta seg selv og det er helt naturlig å være naken. Jeg syntes det er helt bakvendt i USA hvor de sladder nakne mennesker men de viser blodige bilder av døde kropper fra land i krig uten sladd. ENIG. Nå må det bli fint vært, så jeg får varme på stumpen. Og å gå naken opp til isbua og kjøpe is. Turde ikke det i forfjor. Var litt pysete da. Trodde alle så på meg. Men det gjorde de da ikke. Like nakne de. Ha en naken sommer alle sammen. Anonym poster: 0f49d91e47599ed836ba05e25faaaf55 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #23 Skrevet 1. juni 2013 ENIG. Nå må det bli fint vært, så jeg får varme på stumpen. Og å gå naken opp til isbua og kjøpe is. Turde ikke det i forfjor. Var litt pysete da. Trodde alle så på meg. Men det gjorde de da ikke. Like nakne de. Ha en naken sommer alle sammen. Anonym poster: 0f49d91e47599ed836ba05e25faaaf55 Jeg ønsker å være naken fra jeg ankommer til jeg forlater et naturistområde. Så lenge været tillater vil jeg både sole meg, bade, gå i kiosken eller rundt på området i naken tilstand. For meg er et naturistområde et sted hvor jeg vil benytte meg av at nakenhet er udiskutabelt tillatt, og hvor ingen kan hevde at det å være naken i seg selv er til genanse. Men også blant de som bruker strender hvor nakenhet er tillatt, er det et betydelig mangfold når det gjelder hvor naken man ønsker å være i forskjellige situasjoner. Vi har sarong-naturistene som bare er nakne når de ligger, men som kler seg, typisk i sarong, hvis de skal på do eller i kiosken. Jeg synes sarong-naturistene er pussige, men det er ganske vanlig.Sarong-naturistene utgjør en betydelig andel av brukerne, og bidrar til å øke andelen påkledde fordi de ikke er nakne hele tiden.Dessuten vil det til en hver tid være en del påkledde fordi de er i ferd med å ankomme eller forlate stranda. Det er derfor ikke slik at alle på en nakenstrand er helt nakne fra de kommer til de går. Men det vil være svært betenkelig dersom sarong-naturisme blir normerende. Noen er ubekvem med å være naken når de står i kiosk-kø, andre er gjerne naken også da. Jeg håper at vi er enig om at begge deler må være helt greit. Anonym poster: 44c60a73d53dfb7dc7ccf1dfb72f9a26
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå