Gjest Koala Lompa Skrevet 19. desember 2011 #1 Skrevet 19. desember 2011 alle gikk rundt med slikt Beklager om noen ble støtt. Men bare se det for dere,at alle gikk med slikt. Bussmannen, mannen bak disken på tippingen, han kjekke fyren i baren, tannlegen, psykologen din og alle de andre 1
Gjest PseudonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #2 Skrevet 19. desember 2011 (endret) Er det noe feil på å være fin i tøyet? Alle må ikke ha hettegenser... Dessuten så slipper man å fryse med genser utenpå skjorta. Endret 19. desember 2011 av PseudonymBruker
Tonka Skrevet 19. desember 2011 #3 Skrevet 19. desember 2011 Helvete på jord er vel å overdrive eller..? Men det hadde vært ekstremt kjedelig. Ingen kler sånt noe...
She_Leiva Skrevet 19. desember 2011 #4 Skrevet 19. desember 2011 (endret) alle gikk rundt med slikt Beklager om noen ble støtt. Men bare se det for dere,at alle gikk med slikt. Bussmannen, mannen bak disken på tippingen, han kjekke fyren i baren, tannlegen, psykologen din og alle de andre Uæææhhh, tankene dine angående dette skremmer meg mer en om alle verdens mennesker hadde brukt slike... Endret 19. desember 2011 av She_Leiva
Gjest PseudonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #5 Skrevet 19. desember 2011 Helvete på jord er vel å overdrive eller..? Men det hadde vært ekstremt kjedelig. Ingen kler sånt noe... Det gjør de vel...
Gjest Koala Lompa Skrevet 19. desember 2011 #6 Skrevet 19. desember 2011 (endret) Er det noe feil på å være fin i tøyet? Alle må ikke ha hettegenser... Dessuten så slipper man å fryse med genser utenpå skjorta. Neeeeei da, det er absolutt ikke noe galt i det. Jeg tror jeg bare har et ekstremt anstrengt (muligens angsstrengt også) forhold til akkurat denne type skjorte. Men jeg skjønner vi er forskjellige og det er fint. Det var bare satt på spissen Jeg tror det er mønsteret som gjør at jeg blir satt ut og så finnes de overalt, overalt! Nesten overalt iallefall. Helvete på jord er vel å overdrive eller..? Men det hadde vært ekstremt kjedelig. Ingen kler sånt noe... Jeg skal love deg at det ikke er å overdive! Ok,kanskje litt da. Endret 19. desember 2011 av Koala Lompa
Tonka Skrevet 19. desember 2011 #7 Skrevet 19. desember 2011 PseudonymsBruker: Smaken er jo som baken, men det der er virkelig det minst kledelige plagget jeg vet om. Argylemønstret genser er toppen av kjedsomhet når det kommer til herreklær og kan få enhver mann til å se ut som en middelaldrende revisor.
Gjest PseudonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #8 Skrevet 19. desember 2011 (endret) Jeg prøver jo bare å være litt presentabel... Endret 19. desember 2011 av PseudonymBruker
Gjest PseudonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #9 Skrevet 19. desember 2011 Dere får komme med noen eksempler på hva man skal ha på, da..
Tonka Skrevet 19. desember 2011 #10 Skrevet 19. desember 2011 Men presentabel er du helt sikkert - det trenger du ikke å bekymre deg for.
Gjest Koala Lompa Skrevet 19. desember 2011 #11 Skrevet 19. desember 2011 Jeg prøver jo bare å være litt presentabel... Ikke se på meg med slike øyne, jeg får så dårlig samvittighet. Det var bare alvorlig ment på en tullete måte, eller omvendt, jeg husker ikke. Dere får komme med noen eksempler på hva man skal ha på, da.. Ha på deg akkurat det du vil, ikke hør på tullet mitt
Gjest PseudonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #12 Skrevet 19. desember 2011 Jeg skjønner jo at man ikke nødvendigvis vil at alle menn skal se ut som "en middelaldrende revisor." Bare ikke be meg å ta på sånt som dette: http://www.dressmann.com/no/index.asp?id=75107&category=35305 Personlig syns jeg det er bedre med skjorter og argyle på genseren, enn utvaskete klær med hull nederst på ermene. Og det som egentlig betyr noe er vel hva som er under...
Gjest Nuppdupp Skrevet 19. desember 2011 #14 Skrevet 19. desember 2011 MorAAse skal jo bli diktator. da kan du forvente de klærne. helvete er løs
Gjest Koala Lompa Skrevet 19. desember 2011 #15 Skrevet 19. desember 2011 MorAAse skal jo bli diktator. da kan du forvente de klærne. helvete er løs Skal MorAAse bli diktator? Det tror jeg er dagens gode nyhet, jeg gleder meg
Gjest PseudonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #16 Skrevet 19. desember 2011 Tar hun over etter Kim Il Jung, eller?
Gjest Koala Lompa Skrevet 19. desember 2011 #17 Skrevet 19. desember 2011 Tar hun over etter Kim Il Jung, eller? Jeg tenkte det samme.. Alle i nord-korea skal gå rundt i gensere med argyle-mønster på
Gjest PseudonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #19 Skrevet 19. desember 2011 Uff, stakkars folk i Nord Korea. De har det ikke bra der. Jeg tror argyle-mønstrete genser ville vært deres minste problem..
Gjest Koala Lompa Skrevet 19. desember 2011 #20 Skrevet 19. desember 2011 Uff, stakkars folk i Nord Korea. De har det ikke bra der. Jeg tror argyle-mønstrete genser ville vært deres minste problem.. Kanskje er det akkurat argyle-mønstrete klær de trenger i denne tida. Men ja, det blir spennende å se hvordan situasjonen der vil utvikle seg nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå