Gå til innhold

JUL-lysestake fra Kremmerhuset.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min klarte å ødelegge lysestaken (formet som bokstavene JUL) jeg kjøpte for bare en måned siden og jeg vet at vår nærmeste Kremmerhuset dessverre ikke har flere igjen. Noen som vet om noen Kremmerhuset på østlandet som fremdeles har slike i butikken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dessverre ikke hjelpe med akkurat det, men de har lysestaker formet som JUL (enkeltbokstaver) på Nille også.

Skrevet

Så dem på kremmerhuset i Bogstadveien (oslo), men det er kanskje en uke siden.

Skrevet

Er det denne ? Kan i hvertfall bestilles på nettbutikken ser det ut til :)

Skrevet

Takk for hjelpen alle sammen. Jeg finner den dessverre ikke i nettbutikken deres, men får kikke litt rundt.

Skrevet (endret)

Takk for hjelpen alle sammen. Jeg finner den dessverre ikke i nettbutikken deres, men får kikke litt rundt.

Ser at linken min plutselig ikke fungerer mer. Merkelige greier. Får heller ikke opp kategorien jul inne på siden deres. prøver å linke til nettbutikken selv om jeg nå ikke finner igjen lysestaken du snakket om som jeg fant i stad. Jeg ville ha ringt de ulike butikkene. Ligger kontaktinfo på siden deres :)

Lykke til!

Kremmerhusets hjemmesider

(Nettbutikk samt kontaktinfo ligger øverst på siden)

Endret av Skogstrollet
Skrevet

Nei, det står at siden ikke eksisterer eller at jeg ikke har tilgang.

Skrevet
Vi beklager!

En feil har oppstått eller du prøvde å gå inn på en side du ikke har tilgang til.

Sier linken din.

Skrevet

Mener de har det på hamar eller gjøvik?? Kan du ikke dra til din Kremmerhuset, og få de til å ringe rundt? :) Og sende til din butikk. Såpass service har de fleste butikker:)

Skrevet

Sier linken din.

Ja, beklager! Jeg så den ikke fungerte. Jeg kommer meg inn på linken jeg la ut nå direkte til hjemmesiden deres nå. Kommer du inn på den? Her ligger kontaktinfo til alle butikker samt link til nettbutikk øverst :)

Skrevet

De har haugevis på Gjøvik. Opplever også at Kremmerhuset er kjempegode på service og henter gjerne inn en vare fra en annen by til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...