Gå til innhold

analsex og hemoroide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp!!=( kjæresten min kommer hjem om ca 2 uker, og vi har til nå drevet å hisset hverandre opp, og har også kommet fram til at vi vil prøve analsex igjen (hans ønske).

Vi har hatt det før, og likt det, men ingen har liksom turt å foreslå det igjen...=)

Men nå har det seg slik at jeg har oppdaget noe som mest sannsynligvis er en hemoroide!

Det er en liten utposning som blir presset ut av og til, og som noen ganger svir når jeg går på do..utover det er jeg ikke plaget med den..Jeg ser veldig tydelig at det må være en sånn - da jeg har sjekket tidligere( har hudfolder jeg syns er stygge..), og da har den ikke vært der. Jeg er ganske sikker på at det er en sånn en, fordi jeg ofte kan være litt plaget med hard mage, og må presse litt ekstra for å få tømt alt.

Til spørsmålet da: KAN man ha analsex selvom man har hemoroide?? Jeg spør, i tilfelle kremen jeg skal kjøpe på apoteket i morgen ikke har noen effekt..men kan man altså da ha analsex?

Å kan en krem ha effekt i det hele tatt?? kan den forsvinne av seg selv iløpet av 2 uker? Huff, jeg vil jo gjerne glede både ham og meg, men nå kom jo den Jæ*** litt i veien...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TS her. Ville bare tilføye at jeg ikke setter min lit til at jeg vil få profesjonelle lege-svar her, det er mest bare for å høre om andres erfaringer.

Skrevet

Jeg har hatt analsex med hemoroider, gikk fint det. Litt kleint om han skulle se det, men vi hadde lyset av :lur:

Skrevet

Det kan gjøre ekstra vondt å ha analsex om man har en hemoroide, den alene kan jo gjøre vondt nok.

Kjøp Scheriproct e.l på apoteket, det pleier å hjelpe ganske bra. Det kan ta timer eller dager før den er borte, spørs på str og hvor lenge den har vært der.

Den kan gå over av seg selv, men det kan ta lang tid. Og om du i tillegg presser når du er på do eller sitter mye så kan det ta enda lengre tid.

Skrevet

Er det en "sinna" hemoride så kan det være ganske vondt med analsex, men de litt mer vanlige, små hemoridene som bare er litt plagsomme, kan faktisk bli bedre av litt analsex etter min erfaring. Du får liksom litt hjelp til å dytte dem inn. :fnise:

Skrevet

jeg skjønner ikke hva dere babler om? hemorider finnes naturlig i analen. har dere sett for mye på reklame?

Skrevet

Ts her.

Jeg spør,for jeg har aldri hatt det før,og ser jo for meg at det kan gå hull på de eller noe..! Etterlate store sår og greier. Huden et jo ganske tynn..vært å kjøpt salve idag,og smurt på én gang. Skal gjenta prosessen snart,og håper for guds skyld at de forsvinner fort som f...vil ikke ha dem der,og er dessuten livredd for at kjæresten skal se dem. Kall meg hva dere vil,intimgrensa/komfortsona mi er hellig...:P

Skrevet

Ts her.

...vil ikke ha dem der,og er dessuten livredd for at kjæresten skal se dem. Kall meg hva dere vil,intimgrensa/komfortsona mi er hellig...:P

" Det antas at mellom femti og åttifem prosent av verdens befolkning har hemoroider i en eller annen grad i løpet av livet."

• Liker 1
Skrevet

Det kan godt hende den forsvinner, eller iallefall blir mindere, iløpet av to uker. Bare husk å bruke salve så går det sikkert fint :)

Det kan hende analsex blir litt ubehagelig likevel, har den erfaringen her iallefall. Men det kommer helt an på stillingen vi bruker, så ikke mist motet ;)

Skrevet

jeg skjønner ikke hva dere babler om? hemorider finnes naturlig i analen. har dere sett for mye på reklame?

Plagsomme hemoroider, altså de som stikker ut og/eller er vonde skal ikke være der. De har kommet pga press/trykk og kan som oftest fjernes ved salver.

• 1 år senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Slutt nå for guds (eller ihvertfall din egen skyld) å presse når du er på du. Da blir de bare være større, de oppstår jo pga. press. Og ikke alle operasjoner hjelper heller, det er altid en mulighet for at det kommer nye om man ikke legger om do og vaske vanene. Ikke press unødvendig på do. Ikke vent forlenge med å gå på do, gå når du må. Legg heller litt til i kosten som hjelper deg å bli mykere eller hardere i magen alt etter behov. Begge kan være like ille. Og bruk såpe beregnet på intime steder, som feks. asan.

Hilsen operert!

Ps. operasjonen kjenner du ikke noe til. Men når du skal på do etterpå du ;) fy F. Jeg var riktig nok uheldig og fikk en blod oppsamling som virket som en propp og ga ringen spasmer i et par dager uutholdelig!. Tilslutt måtte jeg bare presse den ut. Og det var hæærlig, men ja det dukka opp en ny en...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...