Gå til innhold

Pus tisset utenfor kassa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært stressende dager for pus. Det er sikkert og visst.

Plutselig tisset han utenfor sandkassa. Det har han aldri gjort. Vi er på besøk. Jeg viste han kassa med en gang vi kom hit. Og nå tisset han i kofferten min altså..

Hvorfor? Og hvordan kan jeg hindre han i dette? Har vasket og flyttet dokassa til stedet han tisset.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, det kan være at pus er syk, eller det kan rett og slett komme av stress. Når dyrene er syke eller stresset kan de gjøre ting som dette for å få oppmerksomhet! Helt sant!

Gjest Raindrops
Skrevet

Det er nok bare stresset som gjør det.

Katten min var stueren helt til en veninne flyttet midlertidig inn. Da ble det masse kofferter og kasser på stua, og pus tisset på de fleste av dem, men ble stueren igjen med en gang tingene forsvant.

Det samme skjedde da vi bodde midlertidig hjemme hos min mor. Pus brukte hele gangen som toalett helt til vi dro hjem.

Så det er nok stress. Godt mulig han ikke trives der dere er nå også.

Jeg er usikker på hvordan du kan hindre det hvis det er av grunnene jeg nevner, jeg fant iallefall aldri ut hvordan.

Skrevet

Samme skjedde her da vi flyttet. Litt tid og mye vasking...gikk over av seg selv.

Skrevet

Han tisset i kassa i dag tidlig, men han har ikke vært på toalettet siden da :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...