minienthe Skrevet 18. desember 2011 #1 Skrevet 18. desember 2011 låsen, altså "låsehullet" på bilen har nå funnet ut at det er veldig gøy å gå rundt og rundt når man stikker inn nøkkelen. det går rundt og rundt uten at det blir noen opp eller igjenlåsing og dette er en smule frustrerende. nå har den tatt fullstendig kvelden så bilen min må stå ulåst sentrallåsen liker ikke kulde og slutter å virke når temperaturen kryper ned mot 2-3 plussgrader og under så den er ikke aktuell (hadde samme problemet med forrige bilen av samme modell). noen som har snøring på hva denne rundtomkringoppførselen kan være ? skal dra ned på verksted i morgen men eventell reparasjon før jul er heller tvilsomt.
*Sinnataggen* Skrevet 18. desember 2011 #2 Skrevet 18. desember 2011 det er lsn som er ødelagt, og du kan trygt ta den til verksted. det er vel en fransk bil du har tenker jeg:)
minienthe Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2011 det er lsn som er ødelagt, og du kan trygt ta den til verksted. det er vel en fransk bil du har tenker jeg:) lsn = ? nope, er faktisk en toyota avensis. byttet batterier på nøkkelen i dag så nå satser jeg på at sentralen virker ihvertfall men var hos toyota for å sjekke og de presterte å ødelegge den ene skruen på nøkkelen så nå har jeg bare en nøkkel som virker
Gjest navnelapp Skrevet 19. desember 2011 #4 Skrevet 19. desember 2011 Viss dei øydela nøkkelen din må dei fikse den utan kostnad for deg.
minienthe Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2011 åjada, skal opp dit i morgen og murre kraftig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå