Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er makeupjunkie og øyeskyggene som jeg liker å kombinere best er matte taupe (på det bevegelige øyelokket) og skimmret brunbasert purpur (i globallinjen).

Endret av "gjest"
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har to favoritter:

Kald lys hudfarget baseskygge (Heaven fra Too faced) sammen med en kald gråbrun i globalen (Lie a virgin fra Too faced eller burnet bark fra Max factor). Kkombineres med sort eyeliner i cat eye stil og sort maskara.

eller

Gull i innerste lyenkrok, rød i globalen, lilla i ytterkanten av øyet og lys sjøgrønn under øyet. Skikkelig høtlook! (Slurvete lagt, men viser hva jeg mener her)

Skrevet

Lykkelitenen: Den der siste der er genial til dine haselfargede øyne. :rodmer:

Skrevet

Jeg har lys hud, mørkt hår og blå øyne og det som får øynene til å nærmest lyse er denne kombinasjonen her:

-primer (UDPP)

-MAC patina e/s over hele lokket og langs globalen, samt under øyet

-mystery e/s i globalen med fokus på ytre øyekrok

-Sort gel eyeliner i cat eye/vinget stil - Elsker Bobbi Brown longwear gel eyeliner. Stikkordet for meg er å også bruke denne på den øvre våtkanten

- MAC powersurge eyeliner på nedre våtkant - denne er lignende patina og plukker opp fargen

- Sort maskara

Det som utgjør forskjellen er patina og powersurge, som ser veldig kjedelige ut i forpakningen, men som har et nydelig gullsheen som får frem det blå. Det skriker ikke "gull!", er mer en gylden brunfarge...Veldig fin synes jeg ihvertfall og den forsterker øyefargen min :)

Skrevet

Har gråblå øyne, nøytral brunt til litt varm brun eller mørk lilla/taupe er penest til meg. De får fram øyenfargen min. Bruker en skimrende champanjefarge som base og i øyekrokenog under brynet. Kan ikke bruke grå eller blå da blir jeg blek og fargeløs. Har hørt at millitærgrønt også skal være pent så får prøve det snart..

Gjest SweetThing
Skrevet

Bruker øyenskygge fra Maybelline, mineral. Som oftest når jeg bruker øyenskygge bruker jeg perlehvitt i øyenkroken og til ca halvparten av øyelokket. Så legger jeg enten en varm brunfarge, eller sortkull på resten av halvdelen. Legger primer under, slik at øyenskyggen holder. Av og til legger jeg bare enkelt og greit en basic jordfarge.

Utenom øyenskyggen legger jeg eyeliner på det øverste øyelokket, og såklart mascara.

Er ikke så glad i bruke farger, liker best og bruke nyanser og jordfarger, kler meg best i forhold til hudfarge og hårfarge. Har mørkblå øyne, med et hint av isblå. Fornøyd slik jeg bruker og legge det nå, og blir tvilsomt og endre det på en stund.

Skrevet

Jeg er makeupjunkie og øyeskyggene som jeg liker å kombinere best er matte taupe (på det bevegelige øyelokket) og skimmret brunbasert purpur (i globallinjen).

Yndlingsmakeup vises her. Vil gjerne høre om din yndlingskombinasjon, bilde trenger du ikke å vise, sånn sett.

Fin farge på øyenlokkene, hvis du ordner brynene dine også, blir du enda finere:)

Jeg bruker brunshimret øyenskygge, synes det er fint og nøytralt til mine hassel-øyne.

• Liker 1
Skrevet

Fin farge på øyenlokkene, hvis du ordner brynene dine også, blir du enda finere:)

Vel, det bruker og bli gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...