Gå til innhold

jeg har fått grå hår i en alder av 22

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hva i ALL VERDEN kommer dette av?

Lange, stive, grå hår i hodebunnen. Alle kan se det, og flere har til og med kommentert det.

Jeg er jente.. :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GreenSky

Hm, noen får grå hår tidligere enn andre. Hva med å høre med din mor eller bestemor, når var det de begynte å få grå hår?

Hvis hårene plager deg, kan du jo nappe dem ut, eller er det litt mye, kan jo en glansvask være tingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får nok grå hår tidlig. Pappa gikk fra mørkhåret til gråhåret i en alder av 25..

Det er nok ikke så uvanlig...

Hvis det plager deg, får du farge det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av, om det plager deg finnes det da hårfarge :) Vær glad for at du ikke er gutt som mister håret for tidlig, det er det mye vanskeligere å gjøre noe med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk også det da jeg var rundt 20. Har svært mørkt hår, så det syntess jo ganske godt. Men heldigvis var det bare noen får hårstrå, og må jo si at det heldigvis ikke har blitt flere av dem med åra. Så det er status quo, kan du si, selv ti år etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er noen trøst vet jeg ikke men jeg måtte bare skrive dette:

En som gikk på min skole fikk måne i en alder av 17 år...

Grått hår kan farges. Det er værre med det som ikke kommer tilbake ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine kom for tre år siden - da jeg var 20.

Sambo påstår det bare er meg som ser dem, men....

Farger nå håret forde om vinteren da. Om sommeren blir det bleket uansett så da er jeg ikke så nøye på det....

Burde ikke vært forbauset da både pappa og hans søstre ble tidlig grå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg har så mye å frykte på akkurat det området. Min far er litt grå nå, men mest i skjegget. Min mor har en del sølvstrå i håret, men det er ikke så mye. Begge har passert 50.

Når det gjelder måne, så kom den tidlig både på min far og min ene bror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommern i klubben!!! Hehe... fikk mine første grå hår rett etter 20, og siden da har det blitt maaaaange flere.... hårfarge er en bra greie.... hehe......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får grå hår på en liten flekk like ved skillen. Merket det vel første gang da jeg har 14 - 15 år. Det har ikke blitt noe mer og det kommer på nøyaktig samme sted. Bare napper de ut jeg. Det er bare snakk om ca 5 hårstrå. Syns det er litt snodig jeg. Bryr meg ikke noe om det. Bare jeg som ser de. Dessuten farger jeg bestandig håret likevel. Vet knapt hvilken farge jeg har naturlig jeg da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Min mor fikk grått hår før hun var 30, mye. Men det kom rett og slett av vitaminmangel, jeg trur det er et B-vitamin. Det er en "uopprettelig skade", selv om vitaminbalansen er i orden igjen nå, så er jo håret grått.

Men, det kan farges ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

ølgjær forhindrer at håret blir gråere, så for å forebygge er det bare å knaske i vei ølgjær!! det utsetter i hvertfall gråningsprosessen har jeg hørt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ølgjær forhindrer at håret blir gråere' date=' så for å forebygge er det bare å knaske i vei ølgjær!! det utsetter i hvertfall gråningsprosessen har jeg hørt....[/quote']

Tipper du ikke har smakt ølgjær jeg.. Smaker jo ikke akkurat godt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg begynte å få mine første grå hår da jeg var 19. Jeg har mørkt hår, så det syntes ganske bra. Et par år etter begynte jeg å farge håret (ikke som direkte konsekvens) så jeg vet ikke helt hvordan tilstanden er nå. Men det aner meg når jeg har ufargede røtter at problemet har vokst betraktelig :ler: Ivertfall way beyond å plukke dem ut. Jeg er ikke 30 enda, men jeg kunne sikkert godt ha blitt sølvrev innen 35. Hvis jeg ikke hadde farget det fremover, men jeg lyster ikke så veldig på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...