idamaria Skrevet 18. desember 2011 #1 Skrevet 18. desember 2011 Hei jenter (og gutter?) Jeg er en jente på 20 år som reiser til mexico for å studere i begynnelsen av februar. Jeg skal være der i 3 mnd, og oppholdet vil bestå av litt skole, mye alkohol og alt for mange timer i bikinien. Jeg er ikke overvektig, men heller ikke så fornøyd med hvordan kroppen min ser ut. Jeg vil derfor ta i et skippertak for å få bort de verste kiloene, så jeg kan føle meg vel i bikini. Problemet er at jeg jobber som butikkmedarbeider og klarer derfor ikke holde en fast "matrutine" hver dag. Er det noen som har noen forslag til hvordan jeg kan bli kvitt disse kiloene på en grei måte? Til nå har jeg satt meg som mål at jeg kun skal spise knekkebrød (bortsett fra middag), ikke spise etter klokken 6-7, drikke 3 liter vann hver dag, gå til og fra jobb hver dag (ca 45 min til sammen) og rocke med rockeringen 20 min hver dag. Tror dere dette vil gå? På forhånd, takk for svar!
Maria M Skrevet 18. desember 2011 #2 Skrevet 18. desember 2011 Jeg tror det trengs mer trening til. Hva med ca. 30 min styrke hver dag, om du rekker det? Jeg trener selv altid tidlig på morgnen, før frokost 1
mufi Skrevet 18. desember 2011 #3 Skrevet 18. desember 2011 vil foreslå å bytte ut noen av knekkebrødmåltidene med noe med litt mer...næringsstoffer. Vitaminer, mineraler.. Har kroppen det den trenger slipper du å føle deg helt kjørt når du skal dra!
idamaria Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2011 Jeg tror det trengs mer trening til. Hva med ca. 30 min styrke hver dag, om du rekker det? Jeg trener selv altid tidlig på morgnen, før frokost Jeg glemte å skrive at jeg tar rundt 60-80 situps i tillegg til rockeringen. Er på mage området jeg vil bli tynnere, så fokuserer mest der.
idamaria Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2011 vil foreslå å bytte ut noen av knekkebrødmåltidene med noe med litt mer...næringsstoffer. Vitaminer, mineraler.. Har kroppen det den trenger slipper du å føle deg helt kjørt når du skal dra! Som hva da? Salater osv?
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #6 Skrevet 18. desember 2011 Hvis du vil bli tynnere f.eks mage rumpe lår, å trener dette - er det der du vil bygge muskler å dermed egentlig øke i omfang ! Mange kvinner som gjør disse feilene. Ellers vil jeg anbefale deg å starte dagen med en lett frokost, spise små måltid hver 3 time, en grei middag, kutte ut sukker (snop, chips, brus, kaker, kjeks osv) la måltid bestå av frukt, grønt, rene prdukter som kylling filet egg osv.. Prøv å hold deg til økologiske matvarer, ikke allslags ting som er tilberedt med usunne stoffer.. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå