AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #1 Skrevet 18. desember 2011 Tror dere jeg kan finne en relevant jobb med disse karakterene. Skal selvsagt ta opp det siste faget jeg har strøket i... http://bildr.no/view/1054837
toyses Skrevet 18. desember 2011 #2 Skrevet 18. desember 2011 Får ikke opp stort nok bilde til at jeg får sett karakterene dine dessverre
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #3 Skrevet 18. desember 2011 Får ikke opp stort nok bilde til at jeg får sett karakterene dine dessverre Selv ikke når du trykker på linken over bildet?
Gjest finurlig Skrevet 18. desember 2011 #4 Skrevet 18. desember 2011 Vet ikke om dette er en skrytetråd eller hva, men for å svare på spørsmålet ditt, så tror jeg du har gode sjanser. Vi blir foret med at A er den beste karakteren uansett, men det å få en C er faktisk en god karakter, og arbeidsgivere vet dette Lykke til
toyses Skrevet 18. desember 2011 #6 Skrevet 18. desember 2011 Nei, selv ikke når jeg trykker på bildet
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #7 Skrevet 18. desember 2011 Vet ikke om dette er en skrytetråd eller hva, men for å svare på spørsmålet ditt, så tror jeg du har gode sjanser. Vi blir foret med at A er den beste karakteren uansett, men det å få en C er faktisk en god karakter, og arbeidsgivere vet dette Lykke til Det er ikke en skrytetråd...føler alle har bedre karakterer enn meg...har blant annet flere D og en E. ser ingenting jeg? Du må trykke på linken....
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #8 Skrevet 18. desember 2011 Nei, selv ikke når jeg trykker på bildet Du må trykke på linken over bildet.
Gjest SemperFi Skrevet 18. desember 2011 #9 Skrevet 18. desember 2011 Ikke dårlige. Fram til nå har jeg gj på B.
toyses Skrevet 18. desember 2011 #10 Skrevet 18. desember 2011 Du må trykke på linken over bildet. Hehe.. ja, det var det jeg gjorde da. Men det kom bare en liten thumbnail. Men nå kom det opp stort. Tror ikke du skal slite så mye med de karakterene der. det går nok bra
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #11 Skrevet 18. desember 2011 Hvorfor tar du ikke opp rettslære, revisjon, skatterett og årsregnskap/god regnskapsskikk så du faktisk kan få autorisasjon som revisor en dag? Disse fagene utgjør jo også mer enn 1/3 av studiepoengene dine, slik at snittet bedres når (hvis) du klarer C eller bedre. 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #12 Skrevet 19. desember 2011 Vi blir foret med at A er den beste karakteren uansett, men det å få en C er faktisk en god karakter, og arbeidsgivere vet dette A er faktisk den beste karakteren uansett, og C er ikke en god karakter. Grei nok, men ikke noe mer. D er i praksisk bunnkarakter og E burde egentlig vært strykkarakteren og F ikke eksistert.
Gjest PseudonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #13 Skrevet 19. desember 2011 Selvsagt har du en framtid.
Gjest PseudonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #14 Skrevet 19. desember 2011 Du må trykke på linken over bildet. Joda, klikket på den jeg, men det er ikke mulig å se noe på det pyttelille bildet uansett Men alle som har tatt utdanning og fullført har en framtid. Folk ser ikke på karakteren. De ser på at du har papirene.
Gjest PseudonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #15 Skrevet 19. desember 2011 Oki, da har jeg putla meg inn med en annen nettleser, og nei. Du har ingenting å bekymre deg for.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #16 Skrevet 19. desember 2011 Skremmende like karakterer som meg, øk&adm her. Bare at jeg har vel en B mer og et par flere D'er. E i regnskap, og bare én A. Den fikk jeg ironisk nok i elektronisk regnskapsføring. Har siste eksamen i dag og skal begynne å søke jobber. Vi er i samme båt, og jeg er også spent på hvor langt det her egentlig kan rekke.
Gjest finurlig Skrevet 19. desember 2011 #17 Skrevet 19. desember 2011 A er faktisk den beste karakteren uansett, og C er ikke en god karakter. Grei nok, men ikke noe mer. D er i praksisk bunnkarakter og E burde egentlig vært strykkarakteren og F ikke eksistert. Jo, C er faktisk regnet som en god karakter. A er selvfølgelig best, men brorparten av studenter har ikke A i alle fag 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #18 Skrevet 19. desember 2011 Jo, C er faktisk regnet som en god karakter. A er selvfølgelig best, men brorparten av studenter har ikke A i alle fag Her er de tørre fakta om karakterskalaen. Ellers er det svært subjektivt hva man anser som en "god" karakter. Hvis man er vant til å få kun A/B, er det klart at C kan være en skuffelse. Omvendt kan C være en stor opptur dersom det er det punktet på skalaen man sikter seg inn på. Alt er relativt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå