Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så vanskelig og komplisert å bidra med Sæd til de som virkelig trenger det i dette landet? Skulle gjerne gjort mitt for å bidra til de som sliter. Men går jeg til sædbank blir alle opplysninger registrert og når barnet eventuelt er 18 kan eg jeg risikere at de kommer på døren, fordi de da har rett til å vite det hvis de selv ønsker. Så skulle eg gi, så risikerer jeg at om 18 år så står det 1 til 10 ungdommer på døren og hevder jeg er faren? Nei takk.. Er overfruktbar,, men eg har ikke bruk for flere barn, da eg har fått de jeg ønsker, skjønne nydelige friske barn :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

brukes vel max antall ganger. Men skjønner poenget ditt ja. Er kjedelig at man ikke kan hjelpe til på den måten uten å måtte kunne risikere å få noen på døra om 18 år. Kjedelig om man ikke ønsker kontant med den personen som dukker opp men det ønsker nok h*n

Skrevet

ja netopp, ja det er vel et maks antall, men allikavel, om de først kommer, så vil man vel naturlig nok ikke miste kontakten sikkert.. Men ønsker i utgangspunktet ikke det. Vil heller bidra på en mer anonym måte :-)

Skrevet

Se det fra barnets synspunkt. Må være uvirkelig og rotløst å være avkommet til en anonym sæddonor.

Skrevet

Barnet får jo både en far og en mor, så deler ikke helt det synspunktet

Skrevet

Mennesker vil gjerne vite hvor de kommer fra genetisk sett.

Skrevet

Mennesker vil gjerne vite hvor de kommer fra genetisk sett.

Hva da med adopterte. Det er langt fra alle adopterte som blir registrert og kan finne fram til de biologiske foreldrene senere.

Jeg synes at man skulle få ha anonyme sæddonore.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...