Gå til innhold

Har dere "nykker" som partneren deres ikke skal se

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Gjør dere noe som dere ikke vil at kjæresten skal oppdage? :ekstra kul:

Jeg har et eks:

Jeg har ganske mørkt hår ved ørene, og det ser ut som kinnsjegg. Så jeg tar øyenbryns"mascara" og børster det oppover slik at kinnsjegget mitt legger seg oppover..

Jeg må også nappe ut 5 svarte hår på brystvortene... :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har heller ingen sånne ting hemmelig - han vet alt han - hvertfall ikke noe jeg kan komme på nå.

Skrevet

:klø:..nå har jeg tenkt...det er lite med hemmeligheter... :blunke:..og når jeg nå er inne her for 3. gang tenker jeg at det føles betryggende og avslappende å ikke ha hemmeligheter for hverandre... 8)

Gjest Anonymous
Skrevet

Man skal vel holde noe hemmelig? Det er vel ikke noe moro om typen vet alt man gjør?

Jeg har en venninne som trekker ut tampongen sin foran kjæresten.. Han så det meste hos henne tror jeg..

(kanskje derfor det ble slutt?... neida)

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg må også nappe ut 5 svarte hår på brystvortene... :sur:

Me too! :-?

Skrevet

Jeg napper ikke akkurat ut tampongen foran han da, men det regnet jeg med var et selvfølge at man ikke gjorde?

Gjest Anonymous
Skrevet

min kjæreste trekker ut tampongen min hvis han spør han! :)

Skrevet

Tamponguttaking, neseplukking, dobesøk, fising, barbering osv.... gjør jeg for meg selv..... :wink:

Jeg hadde sagt nei og blitt litt forundret om han ville dra ut tampongen for å si det mildt. :o

Gjest Aderthiel
Skrevet
Tamponguttaking, neseplukking, dobesøk, fising, barbering osv.... gjør jeg for meg selv..... :wink:

Jeg hadde sagt nei og blitt litt forundret om han ville dra ut tampongen for å si det mildt. :o

:ler: Som jeg skulle sagt det selv.

På listen har jeg også klipping av tånegler. Selv jeg selv syns det er ekkelt å klippe mine egne tånegler, og å se andre gjøre det er total turn-off.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg tar barten, selv om det bare er helt lyse hår. De er så blanke og fine at de lyser opp hele ansiktet mitt... :( Skulle ønske det var så blankt andre steder også. Det er min hemmelighet.

Skrevet

Jeg gjør ingenting for å skjule noe for :hjerte:, men det er da selvfølgelig ting jeg ikke snakker om eller gjør foran kjærestn/mannen min... Som dobesøk,tamponering ol.....Det er jo ikke akkurat det mest delikate man driver med, så det kan han vel "slippe" å ta del i....he he. Men han er jo klar over at jeg gjør det.

Skrevet

På listen har jeg også klipping av tånegler. Selv jeg selv syns det er ekkelt å klippe mine egne tånegler, og å se andre gjøre det er total turn-off.

Skal det tenne deg da? :wink:

Gjest Fuglehue
Skrevet

Dobesøk bare. Før når vi først hadde flyttet sammen måtte jeg helt hjem for å ta skumle dobesøk :o

Nå gjør jeg detbare når han er ute :oops:

Skrevet

Jeg kan ikke komme på noe jeg skjuler for ham - hverken tånegler, busemenn, mens, onani, sms, dobesøk eller hår.

Hilsen Trille

Gjest kvinne25
Skrevet

Så det er vanlig at dere feks. drar ut busemenn, fiser, og gjør noen høylytte dobesøk når samboeren ser og hører det??

Skrevet

Jupp! Det er masse jeg skjuler for Ferdinand.

I tillegg til at døren til toalettet alltid er lukket når jeg er der, at bind og tamponger alltid skiftes i det samme nevnte rom og at eventuell neseplukking også foregår der :oops: , så tar jeg alltid ansiktsmasker i enerom. Samt farger øynebryn.

Hvorfor?

Jo fordi jeg synes at noe fremdeles er privat. Det skal være litt hemmeligheter som han vet at jeg holder på med, men ikke helt vet hvordan foregår.

:ler:

Skrevet

Jeg går alene på do, selvfølgelig.

Og når jeg er på badet, er ikke døra låst, men jeg får stort sett være i fred.

Jeg antar at jeg ikke har flere hemmeligheter for ham, enn for f.eks. min søster - dvs. tilnærmet ingen? Men jeg foretrekker å gjøre unna mitt enkle morgenstell uten tilskuere. Jeg fotfølger heller ikke andre inn på badet, det må være at jeg vasker samboer på ryggen, av og til.

Men nykker? Vel, han vet om mine dårlige sider - jeg var raskt ute og advare han da vi ble kjent. Men det spilte visst ingen rolle... (sa han, om det var så greit, tror jeg ikke - men han er vel blitt mer eller mindre vant...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...