Gjest gs Skrevet 18. desember 2011 #1 Skrevet 18. desember 2011 er dette virkelig mulig: Faren til barnet mitt og jeg har vært slutt i litt over fire år, så har han ny dame de har vel vært sammen i fire år tenker jeg, han kommer til meg og vil ha sex, noe jeg takker ja til, så finner dama det ut og truer med at hun vet hvor jeg bor, og at all kommunikasjon mellom meg og faren til barnet mitt skal gå gjennom henne, ellers kan ikke de ha barnet mitt på besøk. er dette litt sykt? hvordan håndterer man dette? noen råd?
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #2 Skrevet 18. desember 2011 Har han vært sammen med henne like lenge som det har vært slutt mellom dere?
Gjest gjest_kvinne_23 Skrevet 18. desember 2011 #4 Skrevet 18. desember 2011 Hvorfor i alle dager takket du ja til sex med eksen din som er sammen med noen andre? Kanskje ikke så rart hun ble sint på deg? 2
Gjest Apophis Skrevet 18. desember 2011 #5 Skrevet 18. desember 2011 er dette virkelig mulig: Faren til barnet mitt og jeg har vært slutt i litt over fire år, så har han ny dame de har vel vært sammen i fire år tenker jeg, han kommer til meg og vil ha sex, noe jeg takker ja til, så finner dama det ut og truer med at hun vet hvor jeg bor, og at all kommunikasjon mellom meg og faren til barnet mitt skal gå gjennom henne, ellers kan ikke de ha barnet mitt på besøk. er dette litt sykt? hvordan håndterer man dette? noen råd? Du er rimlig kørka/komplett idiot om du velger å ha sex med ein du veit er etablert som samboer med ei anna dame, som er stemor til barnet ditt. Sykt, litt. Forståelig, veldig. Håper ho gir dere begge ein lusing. Forøvrig har ikkje ho noe med deres kommunikasjon ang. barnet eller bestemme om barnet skal få komme på besøk, men her er det barnefar som må sette foten forsiktig ned og ordne opp i problemene dere stelte i stand, selv om han fortjener å få den kappet av og tredd opp i ræva. 5
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #6 Skrevet 18. desember 2011 Nye kjæreste? Du fikk det til å høres ut som om det nettopp har vært et brudd mellom dere, og hun nettopp har kommet inn i bilde. Men de har vært sammen i 4 år! Og du takker ja når han spør om sex? Kjenner jeg blir frustrert når jeg hører om mennesker som ikke greier å la ekskjærester være nettopp det. Synes ikke det er det minste rart at hun ble sint. Har kanskje ikke noe tips og råd og komme med når det gjelder den ungen, men hold for pokker fingrene unna den mannen som ikke er din lengre.. 1
Chord Skrevet 18. desember 2011 #7 Skrevet 18. desember 2011 Man alive, jeg kom borti AB greia. Jeg som skrev #6.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå