Gå til innhold

Til dere menn om forelskelse

Gjest gjest

Anbefalte innlegg

Jeg lurer rett og slett på hvordan dere menn er når dere blir forelsket. Er det litt sånn "ute av synet, ute av sinn", eller tenker dere på dama 24/7? Og ellers, hvordan føles det for dere å være forelsket?

Jeg er ikke 14, men synes det er så vanskelig å se for seg Han like "tullete og fjasete" som meg i følelser og tanker :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer rett og slett på hvordan dere menn er når dere blir forelsket. Er det litt sånn "ute av synet, ute av sinn", eller tenker dere på dama 24/7? Og ellers, hvordan føles det for dere å være forelsket?

Jeg er ikke 14, men synes det er så vanskelig å se for seg Han like "tullete og fjasete" som meg i følelser og tanker :rodmer:

Når jeg er forelsket blir jeg ikke "tullete og fjasete", men jeg tenker hele tiden på jenta og får en veldig god følelse inni meg når jeg tenker på henne. Jeg vil også være i nærheten av henne hele tiden. <3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst å se henne, holde henne, kose med henne og kysse henne hele tiden:)

Samme her, men jeg blir også fryktelig glemsk og surrete. Muligens litt fjern, og sier utroooolig mye tull! Og er jeg skikkelig forelska så klarer jeg å nevne henne i alle sammenhenger :fnise::sjenert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, men jeg blir også fryktelig glemsk og surrete. Muligens litt fjern, og sier utroooolig mye tull! Og er jeg skikkelig forelska så klarer jeg å nevne henne i alle sammenhenger :fnise::sjenert:

Blir dere deppa når dere ikke får se den dere er forelsket i på lang tid , når dere håper å treffe på henne ?

Jeg blir i hvertfall deppa over å ikke få se han jeg er forelska i på lang lang tid. Husker en gang jeg var flere helger på rad ute på byen, uten å se HAN store forelskelsen min ute. Husker jeg reiste så skuffa hjem på kvelden,kunn tenkte på han . Nesten på gråten av lengsel...etter han : ) Søtt hva ? Love hurts - det er sant det : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg er forelsket prøver jeg å være så nærme jenta som mulig, men prøver å få det til å se ut at hun ikke er grunnen til at jeg er der. For eksempel at jeg kjenner noen i klassen hennes, og så videre. Hvis jeg allerede er litt kjent med hun, eller har sagt hei til hun før, pleier jeg å smile så mye jeg kan til henne, og kanskje tulle litt med hun, hvis hun tuller tilbake.

Sånn at jeg for eksempel bærer henne opp, hun slår til meg og køddesparker og sånt. Utenom det jeg pleier å gjøre, pleier jeg å tenke på jenta nesten hele tida, og klarer ikke å få henne ut av hodet. Må alltid se på bilder av henne når jeg ikke har noe å gjøre, og så tenker jeg bare hvor pen hun er, og hvor søt hun er. Gleder meg faktisk til skolen, for da vet jeg at jeg kommer til å møte henne og se det fine fjeset, og så gruer jeg meg til ferier.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da dere :). Litt vanskelig å se for seg at menn også er sånn.

Med "tullete og fjasete" mener jeg f.eks om dere tenker på henne når dere ser en kysse-scene på tv eller hører/leser navnet hennes osv. At hun "er med dere" hele dagen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med "tullete og fjasete" mener jeg f.eks om dere tenker på henne når dere ser en kysse-scene på tv eller hører/leser navnet hennes osv. At hun "er med dere" hele dagen.

Tenker alltid hele tiden på en jente jeg er forelsket i, hvertfall og jeg ser en romantisk film. Vi gutter gjør definitivt mye dumt når vi er forelsket. Jeg har sendt fult av pene mld til en jente, og da dreit jeg meg ut fordi venner såg mobilmldene, også morra. Det var i ungdommen. Nå er jeg så sjenert at jeg ikke tør å snakke til jenter jeg synes er pene engang. Forelskelse er en bitch, samtidig som jeg ville gitt alt for å få et kyss fra den utvalgte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker alltid hele tiden på en jente jeg er forelsket i, hvertfall og jeg ser en romantisk film. Vi gutter gjør definitivt mye dumt når vi er forelsket. Jeg har sendt fult av pene mld til en jente, og da dreit jeg meg ut fordi venner såg mobilmldene, også morra. Det var i ungdommen. Nå er jeg så sjenert at jeg ikke tør å snakke til jenter jeg synes er pene engang. Forelskelse er en bitch, samtidig som jeg ville gitt alt for å få et kyss fra den utvalgte.

Jepp. Hvis jeg ikke hadde vært forelsket i en jente, hadde jeg bare gått bort, spurt om nummeret, og vært meg selv. Mens når jeg er forelsket i henne, så driter jeg meg litt ut, prøver å oppføre meg litt kul, og tørr ikke å snakke til hun, kun smile. :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er forelsket prøver jeg å være så nærme jenta som mulig, men prøver å få det til å se ut at hun ikke er grunnen til at jeg er der. For eksempel at jeg kjenner noen i klassen hennes, og så videre. Hvis jeg allerede er litt kjent med hun, eller har sagt hei til hun før, pleier jeg å smile så mye jeg kan til henne, og kanskje tulle litt med hun, hvis hun tuller tilbake.

Sånn at jeg for eksempel bærer henne opp, hun slår til meg og køddesparker og sånt. Utenom det jeg pleier å gjøre, pleier jeg å tenke på jenta nesten hele tida, og klarer ikke å få henne ut av hodet. Må alltid se på bilder av henne når jeg ikke har noe å gjøre, og så tenker jeg bare hvor pen hun er, og hvor søt hun er. Gleder meg faktisk til skolen, for da vet jeg at jeg kommer til å møte henne og se det fine fjeset, og så gruer jeg meg til ferier.

Tror dette er det søteste svaret jeg har sett på veldig, veldig lenge :) :) :)

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er forelsket vil jeg finne ut så mye som mulig om jenten. Jeg vil være med hun på alt hun ønsker å gjøre, selv om jeg ikke nødvendigvis er glad i aktivitetene. Jeg vil være med hun, være nærmt henne. Tenker på å klemme henne, kysse henne, gjøre ting for henne, kose med hun. Bryr meg nesten om ingenting annet, all økonomisk innsikt går rett i dass fordi vil kjøpe det beste til henne, imponere henne koste hva det koste vil til min konto er tomm.

Merker jeg også begynner å høre på masse "love songs" rolige sanger, rnb musikk og sånt mens jeg tenker på henne. Ser jeg en romantisk film så har jeg henne i baktankene ja :)

Når jeg er forelsket i en jente så bryr jeg meg nesten ikke om sex, jeg tenker ikke på å ha sex med henne fordi tankene er mer fokusert på å kose med hun, holde henne, kysse henne og "make love" ikke å ha ubetydelig sex. Jeg vil at hun skal ha det godt og bryr meg lite om meg selv. :klemmer:

Det er faktisk helt jævlig å dra på reise når man er forelsket fordi når kvelden kommer tenker jeg bare på hun spesielle jenten i Norge som jeg skulle ønske jeg var med.

Det er også vanskelig under juletider. Da skulle jeg ønske jeg kunne kjøpt henne en gave og vist henne hvor mye jeg bryr meg om henne :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Love er en helt fantastisk følelse og man blir en bedre person av det. Bryr seg mindre om seg selv og mer på den man er glad i.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, jeg merker at hver gang jeg og mannen min ser en romantisk scene som vi kan relatere oss til, klemmer han ekstra kjært på hånden min eller stryker hånden sin over låret mitt :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, jeg merker at hver gang jeg og mannen min ser en romantisk scene som vi kan relatere oss til, klemmer han ekstra kjært på hånden min eller stryker hånden sin over låret mitt :)

det gjør jeg også :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt mo i knærne her jeg sitter, mens jeg leser svarene til det guttene har skrevet over her! :biggrin:

utrolig mye søtt!! :hakeslepp::hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er forelsket vil jeg finne ut så mye som mulig om jenten. Jeg vil være med hun på alt hun ønsker å gjøre, selv om jeg ikke nødvendigvis er glad i aktivitetene. Jeg vil være med hun, være nærmt henne. Tenker på å klemme henne, kysse henne, gjøre ting for henne, kose med hun. Bryr meg nesten om ingenting annet, all økonomisk innsikt går rett i dass fordi vil kjøpe det beste til henne, imponere henne koste hva det koste vil til min konto er tomm.

Merker jeg også begynner å høre på masse "love songs" rolige sanger, rnb musikk og sånt mens jeg tenker på henne. Ser jeg en romantisk film så har jeg henne i baktankene ja :)

Når jeg er forelsket i en jente så bryr jeg meg nesten ikke om sex, jeg tenker ikke på å ha sex med henne fordi tankene er mer fokusert på å kose med hun, holde henne, kysse henne og "make love" ikke å ha ubetydelig sex. Jeg vil at hun skal ha det godt og bryr meg lite om meg selv. :klemmer:

Det er faktisk helt jævlig å dra på reise når man er forelsket fordi når kvelden kommer tenker jeg bare på hun spesielle jenten i Norge som jeg skulle ønske jeg var med.

Det er også vanskelig under juletider. Da skulle jeg ønske jeg kunne kjøpt henne en gave og vist henne hvor mye jeg bryr meg om henne :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Love er en helt fantastisk følelse og man blir en bedre person av det. Bryr seg mindre om seg selv og mer på den man er glad i.

Wow, er dette virkelig skrevet av en gutt :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig da :)

Dere andre menn er også velkommen til å svare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marry me? :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forfriskende å lese dette, midt i alt det kyniske maset om status og sex og slikt. :) Det varmer i sjela å se med egne øyne at også menn kan forelske seg. Ut i fra hva man leser her på forumet virker det jo iblant som om dette tilhører sjeldenhetene...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marry me? :rodmer:

:klemmer:

Jeg tror at de fleste gutter er ganske følsom og omtenksom når de er forelsket. Det er ingen som har en likegyldig holdning til en ekte forelskelse. Mann eller kvinne.

De fleste gutter tørr ikke snakke åpent om følelser og ivertfall ikke en nylig forelskelse. Siden dette emnet ble tatt opp på et forum hvor vi gutter kan være anonyme så er det mye lettere å gå i dypbden og forklare hvordan vi virkelig er når vi er forelsket :klemmer:

Dere jenter er jo så søte hvordan kan vi ikke bli forelsket ?

Dedikerer denne til deg som ville gifte deg med meg :

Og denne :

Og tilslutt denne :

I kommentar feltet på den siste sangen så var det en kommentar som jeg vil dele med dere som jeg synes var bra skrevet :

"This is a song when men were not afraid to show his true feelings. Today the heart of both men and women have become so cold and showing true feeling is a sign of weakness. I feel it is time for men to protect and cherish their womem. Listening to this song reminds of me of when love meant something. Let's go back and remember that it is okay to tell someone how you trurly feel. This is a great song which touches my heart each and everytime I listen to it."

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...