Gå til innhold

Kondom

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spesielt når nytelsen er da ensidig?

Selvfølgelig skal man tenke på jenta også, det finnes flere prevensjonsmidler enn kun pilla, p-sprøyte, spiral, plaster, osv ...

Ja, det meste går på hormoner, det samme som er i pillen. Nytelsen er overhodet ikke ensidig! Dere kjenner ingenting mens vi kjenner noe som føles ut som en plastpose inni "derrr".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, kondom er noe forferdelig i fast forhold.

Enig i dette. Men må man så må man.

Skrevet

Har brukt kondom i flere år,og er fornøyd med det

Skrevet

Kondom.Ingen problemer med det.Lett å få tak i.

Gjest True Khaleesi
Skrevet

Brukte det i et år (første året etter fødsel inntil jeg fikk kobberspiral).

Sex er grusomt med kondom!!

Skaff deg kobberspiral dersom du ikke tåler hormoner.

Skrevet

Noen liker kondom,og andre ikke .Kan vi ikke bare aksepterer det?

• Liker 1
Skrevet

Bruker nok ikke kondom. Liker piker som bruker prevensjon jeg.

-Domino

Skrevet

Noen liker kondom,og andre ikke .Kan vi ikke bare aksepterer det?

Veldig enig!

Jeg og kjæresten min bruker det fordi det funker for oss begge:)

Jeg skjønner ikke problemet med å bruke kondom i et forhold. Jeg har et mye bedre liv etter p-pille slutt! Da jeg ble så suicidal på p-pillen,da sluttet jeg! Spiral vil jeg ikke ha,så kondom fungerer :)

Skrevet

Bruker nok ikke kondom. Liker piker som bruker prevensjon jeg.

-Domino

Jeg synes for å si det rett ut at det er litt ekkelt med menn som forventer at kvinnen skal proppe kroppen sin full av hormoner HELE tiden, hver dag for at han selv skal slippe å pakke inn penisen når de har sex. Nå har jeg gått på pillen siden jeg var 16, men hvis jeg hadde ønsket å slutte, hadde jeg forventet full støtte fra kjæresten.

Skrevet

Trenger verken kondom eller p-piller. Har en 100% sikker prevensjonsmetode:

Gir aldri ut fullt navn eller nummer.

• Liker 1
Skrevet

Etter at dama slutta på p-piller tidligere i høst, har det kun blitt oralt og analt. Klarer ikke å komme med kondom.

Heldigvis ble dama mer og mer med på analsex etter å ha prøvd det et par ganger. Men, fitta er best.

Skrevet

Vi bruker kondom. Litt kjipt ja, men hva er alternativet? Skulle ønske flere menn turte å i det hele tatt tenke tanken på å sterilisere seg, når de likevel ikke ønsker barn.

Skrevet

Jeg er så utrolig glad for at typen har sterilisert seg, har vært sammen i 4 år, ønsker ikke barn, aldri brukt kondom eller andre ting.. helt fantastisk! Kondom sex er noe av det kjedeligste som finnes synes JEG men for dere av dere som synes det funker så er jo ikke det noe å utsette på det. Vi er forskjellig.

Skrevet

Jeg og min kjære har bruk kondom i snart 6 år. Det er noe skikkelig herk, men pga kreftrisiko kan jeg ikke bruke hormonbaserte prevensjonsmidler. :< Har prøvd med spiral, men begynte å få infeksjon av det, så turte ikke det mer heller. Så da har vi ikke så mye valg, selv om det er noe skikkelig tøys.

Vi har dog funnet ut at større kondomer gir mer nytelse for ham, da de ikke er fullt så trange, men fortsatt holder "ting" på plass. Disse må dessverre kjøpes på kondomeriet, som er litt kronglete for oss som bor mer enn en time unna nærmeste kondomeri.. Meeen, når vi husker på det mens vi er i "Storbyen" blir det fryktelig stas når vi kommer hjem. :P

Det å sette på kondomen kan jo også bli til en slags lek, så slipper det å bli pause i akten for å få på regnfrakken. Hun kan kanskje øve seg på å sette den på emd munnen, etc? Etter litt tid venner man seg til det meste, selv om jeg gjerne skulle unngått det. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...