Lille85 Skrevet 18. desember 2011 #1 Skrevet 18. desember 2011 Da jeg var liten kjøpte Mamma er slags tegnebord som jeg kunne bruke i sengen feks! Det vi fikk var en pute med kuler i og så en treplate på ene siden som bordplate liksom. Noen som skjønner hva jeg mener? Aner hvor jeg kan få kjøpt noe sånt?
sebastianen Skrevet 18. desember 2011 #2 Skrevet 18. desember 2011 Da jeg var liten kjøpte Mamma er slags tegnebord som jeg kunne bruke i sengen feks! Det vi fikk var en pute med kuler i og så en treplate på ene siden som bordplate liksom. Noen som skjønner hva jeg mener? Aner hvor jeg kan få kjøpt noe sånt? Ikea har sånne, det er laptop pute eller noe .
Edvarda Skrevet 18. desember 2011 #3 Skrevet 18. desember 2011 Du kan sikkert bruke en pc-pute? Linken er til IKEAs versjon: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10086654/
Aldrisur Skrevet 18. desember 2011 #5 Skrevet 18. desember 2011 Det er mulig at brettene over her er det du mener. Men jeg ser for meg det brettet du snakker om som mer "gammeldags". Med treplate på toppen og cordfløyel over et tykt lag med isoporkuler (puh!). Vet jo ikke hvor du bor, men på Egertorget i Oslo ligger en butikk som heter Enklere liv. Der tror jeg de har noe lignende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå