Gå til innhold

Noen her som IKKE vil ha juletre?


AnonymBruker

Juletre eller ikke?  

62 stemmer

  1. 1. Skal dere ha juletre?

    • Ja
      32
    • Nei
      30


Anbefalte innlegg

Vi skal ikke ha juletre.

Har ikke hatt det på åresvis.

Grunnen er at med små barn er det veldig upraktisk. De drysser og barna stikker seg i beina, det er et konstant bry med å støvsuge opp nålene, det koster latterlig mye penger mtp at det kun står i stua i en to ukers tid, og viktigst av alt er at grantrær hører til ute og bare ser fæle ut i en stue.

Hva tenker dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Latterlige mye penger? 150-200 kr?

Vi skal nok ikke ha. Spiller ingen rolle for meg, vi skal til mamma og pappa uansett. Drysser gjør det og.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlige mye penger? 150-200 kr?

Da har du vært heldig, for jeg har faktisk ikke funnet juletre til under 400 kroner jeg... Kommer kanskje an på hvor en bor også :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis problemet er at det drysser av treet, så kan dere jo kjøpe et som er av plastikk da? :)

Det ser om mulig enda verre ut :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, vi skal ikke ha. Faktisk har vi ikke en eneste julepynt i huset :gjeiper:

Endret av Mykela
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg feirer hos foreldrene mine, så jeg gidder ikke pynte hos meg selv. Damene på jobben skjønner seg ikke på at jeg ikke har julepynt, så ei av de med humoristisk sans, kjøpte en plastikk-lysestake til meg på Biltema, så nå har jeg lysestake i vinduskarmen :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er lei av at det drysser får du bare kjøpe edelgran. Den blir bare stiv når den tørker, og drysser ikke! :-) Jeg er bare hjemme på kveldene i jula (feirer hos foreldre, men vi bor alle i Oslo), men må ha tre likevel.

Kjæresten er nok ikke så opptatt av det, siden hun reiser hjem til sine og ikke er her i juledagene. Men vi har det fordi jeg vil! :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke noe juletre hos meg.

Den eneste julepynten jeg har er en krans på inngangsdøren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det blir kun jeg og mannen som skal feire i år, så vi gidder ikke å kjøpe tre. Når ungene (altså mine unger. Han har ikke barn fra før av) er her, så har vi så klart tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk det var mer viktig å ha juletre da ungene bodde hjemme enn nå som jeg er alene. Juletre og barn hører sammen. :) Liker du ikke grannåler så skaff deg et kunstig ett eller legg i noen hundrelapper til og kjøp deg en edelgran.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juletre er et must i julen. Det er jo en del av julepynten i stuen og julefølelsen. Og det er enda mer viktig med juletre når man har barn, for barna er med på å pynte det. Gleden i barnas øyne når juletreet kommer i hus og de kan være med å pynte det kan ikke måle seg med noe annet.

Det er ikke så kjekt når det begynner og drysse, men det hører med synes jeg. Hvis ikke, så kan man skaffe seg et uekte juletre. Det bruker vi nesten hver jul og siden et sånt koster 3-400,-, så sparer man egentlig mange penger når man bruker det år etter år.

Men, ekte eller uekte: ingen jul uten juletre :tre:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe mot juletre, men er lite glad i familien og de har ødelagt jula helt for meg, så kan ikke fordra jul og nyttår. Bare venter på at den skal bli over jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal vi på edelgran-shopping i morgen! :tre:

Selv om jeg jobber ekstremt mye i julen og kommer kun til å sove og spise frokost hjemme lille julaften og julaften, så må jeg ha et tre i stua. Selv om jeg bare ser det i forbifarten når jeg skifter fra jobbklær til pysj.

Nei juletre må jeg ha :) Koseligste jeg vet er å stå opp til en bekkmørk leilighet, hvor juletreet lyser opp hele stuen. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei juletre må jeg ha :) Koseligste jeg vet er å stå opp til en bekkmørk leilighet, hvor juletreet lyser opp hele stuen. :)

Ikke for å ødelegge gleden din, men det er ikke anbefalt å ha juletrebelysningen på om natta pga brannfaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å ødelegge gleden din, men det er ikke anbefalt å ha juletrebelysningen på om natta pga brannfaren.

Det vet jeg, derfor har jeg timer :) Lysene slåes på ti minutter før jeg står opp. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Jeg orker ikke kjøpe nytt ferskt juletre hvert eneste år. Både av økonomiske og miljø årsaker. Derfor har jeg et falskt et som holder i maaaange år. Passer helt fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg, derfor har jeg timer :) Lysene slåes på ti minutter før jeg står opp. :fnise:

Herlig og smart :fnise:

Den løsningen skal jeg jammen huske på til neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...