Gå til innhold

Hva betyr det om en mann sier...?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva betyr det om en mann sier etter å ha kjent deg i tre år:

"Jeg har tidligere sverget å aldri gifte meg. Nå tenker jeg at hvis jeg måtte gifte meg, er du den kvinnen jeg ville gjort det med."

??

Videoannonse
Annonse
Gjest sunshine-t
Skrevet

Kjenner så utrolig godt til det utsagnet, skal jeg si deg. Jeg har bare tatt det som ett kompliment jeg.. :lol:

Men du skriver ikke om dere er i lag eller hva statusen er mellom dere to. Han om sa det til meg er jaffal samboern min. :blunke:

Skrevet

Det er jo definitivt et godt kompliment da. Han vil jo være sammen med deg i resten av hans liv. Kanskje han til og med har begynnt å tenke i de baner å gifte seg med deg - synes jeg hvertfall det høres ut som.

Skrevet

Hvorfor sverger folk på å ikke gifte seg?...

Gjest GreenSky
Skrevet
Hva betyr det om en mann sier etter å ha kjent deg i tre år:

"Jeg har tidligere sverget å aldri gifte meg. Nå tenker jeg at hvis jeg måtte gifte meg, er du den kvinnen jeg ville gjort det med."

??

Tja, det er ikke så godt å si, det vil jo bare bli gjetting fra oss. Hvordan var settingen da han fortalete det? Sa han det i en spøkefull tone, eller var han helt alvorlig? Var det etter noen pils, eller var han edru?

Sånn som jeg ser for meg, så kan det

a) bety at du har mange fine egenskaper som han setter pris på og at han liker deg godt

B) at han tullet/flørtet med deg

eller c) begge deler? :wink:

Skrevet

Kommer jo litt an på...

Er dette kjæresten din?

En kamerat?

Kollega?

Samboer på 15'de året?

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Han fisker. Lurer på om du ville sagt ja hvis han hadde spurt.

Skrevet
Han fisker. Lurer på om du ville sagt ja hvis han hadde spurt.

Tror jeg også.

Gjest Anonymous
Skrevet

Enten var han full, han er ute på fisketur, eller så prøver han å få deg i senga. Eventuelt liker han deg veldig godt som venn, men bare som det.

ELLER, han er din samboer, han elsker deg, og er klar til å gifte seg med deg nå.---fordi han syns tiden er moden. Elsker du han?

Hakke peiling..dette var bare noen forslag. Kommer mye an på hva slags forhold du har til han fra før.

Mennesker kan si mye som man ikke mener også,,,, :-? i lystig lag..for å smigre, eller fordi man er full. Kanskje han følte at du trengte et komplement av noe slag. Fordi du er mere som et kone-emne, enn en man leker seg med.

Men han kan faktisk være madly in love with you også da!!!!!!!! :hjerter:

Bare det at det ikke ligner menn å si slikt liksom!

Men bestem deg for å nyte det uansett du. like greit det.

Ikke overanalyser dette. er det så nøye egentlig? Og hvorfor ikke spørre rette vedkommende, som er HAN som sa det?

Skrevet

Kanskje det er den taktikken jeg må bruke..... :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...