Dragonfly84 Skrevet 18. desember 2011 #1 Skrevet 18. desember 2011 Jeg har bestemt meg for å kjøpe en Samsung galaxy s2. Siba har et tilbud nå der totalprisen er 2800 kr, med et abo som passer meg bra. Men jeg vet ikke hvordan det er med priser på mobiler - er det sannsynlig at denne mobilen blir en god del billigere i løpet av den neste måneden, eller er det lurt å slå til nå med en gang?
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #3 Skrevet 18. desember 2011 Ingen? Ingen vet hva som kommer. Har du råd og trenger tlf nå, kjøp nå.
Dragonfly84 Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2011 Tenkte at noen kanskje visste tendensene i markedet. Noen ting blir jo bare billigere og billigere. Det fins liksom-tilbud som skal lokke folk før jul, og så blir ting satt ned i romjula, og så blir det satt ytterligere ned i januar. Men om det er sånn med mobiler vet jeg ikke. Derfor ville jeg spørre om noen visste.
Labello Skrevet 18. desember 2011 #5 Skrevet 18. desember 2011 Jeg tror ikke den blir dyrere i romjula iallefall
Gjest Bobler Skrevet 18. desember 2011 #6 Skrevet 18. desember 2011 Den er billigere i januar. Da er de gjerne desperate for å få mobiler ut, for å ta inn nyere modeller. Julesalg er ofte ikke salg. De bare setter opp prisene, for å ha salg på dem Også detter de ned i pris igjen etter nyttår.
Dragonfly84 Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #7 Skrevet 18. desember 2011 Jeg tror ikke den blir dyrere i romjula iallefall Nei, den burde jo ikke bli det Men siba sitt tilbud varer bare til den 24., og andre steder har jeg bare sett den til minst 1000 kr mer. Derfor blir jeg litt stressa, hehe
Dragonfly84 Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #8 Skrevet 18. desember 2011 Den er billigere i januar. Da er de gjerne desperate for å få mobiler ut, for å ta inn nyere modeller. Julesalg er ofte ikke salg. De bare setter opp prisene, for å ha salg på dem Også detter de ned i pris igjen etter nyttår. Så de gjør sånn med mobiler også, altså! Takk for svar Da satser jeg på å kjøpe den i januar
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #9 Skrevet 2. januar 2012 Så de gjør sånn med mobiler også, altså! Takk for svar Da satser jeg på å kjøpe den i januar Januarsalg er nok billigst ja.. Mange gode tilbud hos Elkjøp og Lefdal nå, men det er vel begrenset hvor mange av de beste tilbudene som er igjen nå (jeg stod i kø i dag tidlig for å sikre meg en Iphone4 på tilbud.. Jeg fant en genial oversikt over alle nyttårssalg hos ukensreklame.no for de som vil gjøre et kupp i januar
Dragonfly84 Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #10 Skrevet 3. januar 2012 Oooh, takk! Ja, jeg slites litt mellom Siba og lefdals champion 239-tilbud og elkjøps Fastpris M 429-tilbud. For 239 kr er bare 100 MB inkludert, mens for 429 kr er noe sånt som 500 min, 200 sms og 500 MB inkludert (mulig jeg husker feil, for på nettet står det 1000MB på fastpris M, men uansett). Jeg vet ikke helt om det lønner seg for meg å ta det dyrere abo'et der "alt" er inkludert, for jeg vet ikke om jeg bruker telefonen nok til at jeg bruker over 400 kr på det andre abo'et i måneden. Jeg har jo aldri hatt smarttelefon før og aner ikke hvor mye en MB er, er det ca en facebook-visning for eksempel? Hvor mye MB er det "vanlig" å bruke? Hvor langt kommer man med 100 MB?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå