Gå til innhold

Hvor ofte har dere kontakt i starten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De første mnd som du har datet en gutt/jente, hvor ofte har dere snakket sammen da? Er det vanlig å snakke sammen hver dag, eller er det mer vanlig å snakke sammen sjeldnere?

Og hvordan har det gått videre med forholdet i de tilfellene hvor det har vært daglig kontakt i forhold til de tilfellene hvor kontakten har vært sjeldnere? :lete:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det kommer an på alder o.l. Eldre (25+) snakker nok sjeldere en ungdommer!

Gjest fireflies
Skrevet

I de forholdene jeg har vært i, har det vært daglig kontakt - hele tiden. Ikke like mye hver dag, men minst én sms. Det har vært vanlig og naturlig for meg, men det trenger jo ikke å være vanlig og naturlig for alle andre.

• Liker 1
Skrevet

I de forholdene jeg har vært i, har det vært daglig kontakt - hele tiden. Ikke like mye hver dag, men minst én sms. Det har vært vanlig og naturlig for meg, men det trenger jo ikke å være vanlig og naturlig for alle andre.

Jeg har, som deg, vært vant til daglig kontakt i de forholdene jeg har vært i. Så derfor føler jeg meg litt lite populær hos gutten jeg nå dater. Kan gjerne gå en dag uten kontakt, men plutselig er han "på" igjen. Så derfor denne tråden. For å få en "bekreftelse" på at det ikke er nødvendig med daglig kontakt for å ha en bra forhold. Dersom det er mulig å gi en slik bekreftelse da. :sjenert:

Sikkert andre som sliter med det samme også :fnise:

Gjest fireflies
Skrevet

Jeg er helt sikker på at dere kan ha et bra forhold selv om dere ikke har kontakt hver eneste dag :jepp:

Skrevet

Jeg er helt sikker på at dere kan ha et bra forhold selv om dere ikke har kontakt hver eneste dag :jepp:

Takk! :fnise:

Blir det for desperat å sende mld til ham hver dag, når han tydelig ikke er så opptatt av det? :sjenert: Er jo redd for at han skal gå rundt å tenke det samme som meg, og at han derfor sklir bort fra meg pga misforståelser. Nå har jeg vel vært hakket mer interessert ut ifra innholdet i mld vi har sendt da, så det burde vel ikke være tvil. Kanskje best å gi ham pusterom?

Huff, ikke lett dette. :rodmer:

Skrevet

Noen dager 2-5 sms, epost frem og tilbake. Noen ganger er det 1-2 dagers pause.

Men vi ser hverandre 1 gang per uka eller 2 ganger på 3 uker. Helt i starten nå.

Tror kontakten kan være mindre jo oftere man møtes.

Skrevet

Vi har ikke truffet hverandre en gang og har sms-kontakt nesten hver dag (24 og 25) og da er det som oftest 4-6 sms frem og tilbake...

Skrevet

Signerer denne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...