Olse Skrevet 19. desember 2003 #1 Skrevet 19. desember 2003 Hei. Har tenkt å prøve å få noe ut av mine nyttårsforsetter for en gangs skyld. Min mann og jeg har tenkt på å kjøpe oss et treningsapperat hjemme. Helst kunne jeg ha tenkt meg å trene på treningsstudio, men det er jo nesten 2 mil til nærmeste! Og jeg har prøvd før men det blir for "gruvalt" etter man har kommet hjem og spist middag for så skal kjøre 2 mil for å trene. Men jeg så på at de "crosstraiere" skal være så veldig effetiv trening. (Slik de hadde i Big Brother huset for de som ikke vet hva jeg mener). Det blir da en kombinasjon av sykkel/løpebane, samtidig som du får trent armene. Men så (endelig) kom jeg til spørsmålet, er det noen som har peil om hvor man kan få kjøpt dette? Gjerne noen nett-tips? Har sett at de har på G-sport sine hjemmesider. Men trenger flere tips! På forhånd takk.
Gjest Anonymous Skrevet 19. desember 2003 #2 Skrevet 19. desember 2003 http://www.athletic-city.no/shop/ www.ellos.no Avhengig av hvilken kvalitet du ønsker.
Olse Skrevet 19. desember 2003 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2003 De har ikke igjen på Ellos. Men det lønner seg vel å ta noe med mer kvalitet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå