Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går for en sølvfarget jumpsuit fra weekday. Sorte strømper og rød neglelakk til. Sølv er favorittfargen om dagene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er glad i å pynte meg, men akkurat på julaften gjør jeg det litt enkelt. For det første har mamma og pappa det ganske kaldt hos seg (hetetokter :fnise: ) så jeg har gitt opp kjole i det is slottet.

Blir nok en hvit bluse og en fin sort bukse. Men på nyttårsaften; da skal finkjolen frem :sminkedokke:

Og glemte; også skal jeg og søsken hente julegaver fra under treet, så korte kjoler/ skjørt egner seg ikke.

Endret av **Nora**
Skrevet

I år gidder jeg ikke pynte meg på julaften. Skal ha på meg joggebukse og hettegenser.

Skrevet

Det blir et svart/grønt skjørt fra H&M. Ikke bestemt meg for hvilken topp det blir til enda.

• Liker 1
Skrevet

Skal lese i kirken i år så da blir det bunad med hodeplagg og trøye og full pakke.

Rød julekjole med sort cardigan når jeg kommer hjem men ikke noen horekjole som jeg ser endel bruker.

:sjokkert:

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

En dyp burgunderrød Wolford kjole, nearly black strømper og sorte sko :)

Blir nok enten perler eller håndlagde, store polske sølvsmykker fra Siw og Adam :)

Kjolen er ikke ny, så jeg fant den ikke på nett , men her er den;

Endret av Lille-pus
Skrevet

Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal ha på meg ... :lete:

Skrevet

Den lilla var nydelig :)

Eg skal ha på meg ein svart kjole med 1 skulder og noen kvite og svarte detaljer, fant ikkje bilde da kjolen er utsolgt.

Nyttårsaften, den blir verre å finne ut av ;)

Skrevet

Min lille sorte fra Oasis med tette, sorte strømpebukser og mitt vakre lille isbjørnsmykke. Kjolen har samme fasong som denne, men den har ikke blonder. Elsker den kjolen! :)

Skrevet

Skal lese i kirken i år så da blir det bunad med hodeplagg og trøye og full pakke.

Rød julekjole med sort cardigan når jeg kommer hjem men ikke noen horekjole som jeg ser endel bruker.

:hoho:

• Liker 1
Skrevet

skal ha på meg en sånn hvit-gul blondekjole... beige pensko.. også et smykke.. har ikke helt valgt hvilket enda. raska med meg 3 halskjeder i farta når jeg skulle reise... får se hvilket som passer :P den ene er en liten søvkrone, den andre er en stor, svart stjerne og den tredje er en gullelefant med en liten firkant med blomstermønster på...

Skrevet

Min lille sorte fra Oasis med tette, sorte strømpebukser og mitt vakre lille isbjørnsmykke.

Nydelig smykke! Har bestilt det selv, skal pakke det opp på jul og bruke det. Litt usikker på antrekket ellers, men det passer jo til det meste.

Håper det er like fint som det ser ut som:D

Skrevet

Planen var egentlig å kjøpe en rød kjole som rakte til knærne og hadde mye detaljer. Men jeg ente med å kjøpe en lilla silkekjole som var litt kortere. Sitter tett inntil brystet, og en kan velge om en skal ha stropper eller uten. (Jeg valgte å ha stropper.) Tenker å ha litt tilbehør at med.

Skrevet

Nydelig smykke! Har bestilt det selv, skal pakke det opp på jul og bruke det. Litt usikker på antrekket ellers, men det passer jo til det meste.

Håper det er like fint som det ser ut som:D

Jeg synes det er supersøtt, så jeg bruker det så mye jeg kan om vinteren. Jeg har et sommersmykke med et lam fra Arts and Crafts ;)

Skotøyet på julaften blir sannsynligvis tøfler!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...