AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #1 Skrevet 18. desember 2011 Jeg har lyst til å prøve å pynte meg i julen, men er ikke flink med sånt, jeg har kjøpt en kjole (selv om jeg ikke er et kjolejente) men jeg vet ikke om den helt .. passer meg, da. Her er et bilde av hvordan jeg har tenkt å kle meg på juleaften: http://i39.tinypic.com/14u7wuo.jpg Ja, jeg er feit. Blir det helt dumt med bolero over? Og kanskje dere har noen tips til hvordan jeg kan sminke meg og ordne håret?
Gjest fireflies Skrevet 18. desember 2011 #2 Skrevet 18. desember 2011 Nei, det ser absolutt ikke dumt ut med bolero over, og ja, dette var absolutt fint nok
Gjest RompeRusk Skrevet 18. desember 2011 #3 Skrevet 18. desember 2011 Jeg har lyst til å prøve å pynte meg i julen, men er ikke flink med sånt, jeg har kjøpt en kjole (selv om jeg ikke er et kjolejente) men jeg vet ikke om den helt .. passer meg, da. Her er et bilde av hvordan jeg har tenkt å kle meg på juleaften: http://i39.tinypic.com/14u7wuo.jpg Ja, jeg er feit. Blir det helt dumt med bolero over? Og kanskje dere har noen tips til hvordan jeg kan sminke meg og ordne håret? Hva med å legge luggen bak i fliseklemmer, og å krølle det? Personlig så synes jeg at den ALLER fineste sminken er skimmer i bruntoner som du soter Og kjolen var fin med bolero! 1
Shalimar Skrevet 18. desember 2011 #5 Skrevet 18. desember 2011 Siden vi ikke kan se ansiktet ditt er det vanskelig å komme med sminkeråd Veldig fin farge på kjolen. Jeg hadde valgt en leppestift i samme farge. 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #6 Skrevet 18. desember 2011 Hva med å legge luggen bak i fliseklemmer, og å krølle det? Personlig så synes jeg at den ALLER fineste sminken er skimmer i bruntoner som du soter Og kjolen var fin med bolero! Jeg kan prøve det : ) Men håret mitt er så kjedelig, når jeg krøller det så går de bare ut igjen etter noen minutter :/ Ender opp med fint bølgete hår i stedet, da, haha. Jeg prøvde å sminke meg med forskjellige bruntoner til kjolen, men jeg vet ikke helt om brunt og lilla passer så bra sammen egentlig? Takk til dere andre også (: Har også en blazer, om kanskje det hadde passet bedre, men det blir litt for varmt
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #7 Skrevet 18. desember 2011 Siden vi ikke kan se ansiktet ditt er det vanskelig å komme med sminkeråd Veldig fin farge på kjolen. Jeg hadde valgt en leppestift i samme farge. Hehe ja, skjønner den Jeg kan legge ut et bilde av meg selv hvor dere kan se ansiktet mitt, da, hvis det blir lettere å komme med sminketips.. https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/385561_309860015701369_100000321196229_1077274_1447022692_n.jpg 2
Gjest RompeRusk Skrevet 18. desember 2011 #8 Skrevet 18. desember 2011 Jeg kan prøve det : ) Men håret mitt er så kjedelig, når jeg krøller det så går de bare ut igjen etter noen minutter :/ Ender opp med fint bølgete hår i stedet, da, haha. Jeg prøvde å sminke meg med forskjellige bruntoner til kjolen, men jeg vet ikke helt om brunt og lilla passer så bra sammen egentlig? Takk til dere andre også (: Har også en blazer, om kanskje det hadde passet bedre, men det blir litt for varmt etter min mening så er kropp og ansikt to forskjellige deler som man styler hver for seg, uavhengig av hvilke farger som passer sammen Men det er jo bare meg da.. 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #9 Skrevet 18. desember 2011 Hehe ja, skjønner den Jeg kan legge ut et bilde av meg selv hvor dere kan se ansiktet mitt, da, hvis det blir lettere å komme med sminketips.. https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/385561_309860015701369_100000321196229_1077274_1447022692_n.jpg Så utrooolig pen du er! Har ingen sminketips siden jeg suger på dette, men ville bare kommentere det 3
Titani Skrevet 18. desember 2011 #10 Skrevet 18. desember 2011 Oi så fin du var! Lilla og brunt passer flott i lag, og jeg syns også boleroen var veldig passende tel kjolen! 1
Gjest RompeRusk Skrevet 18. desember 2011 #11 Skrevet 18. desember 2011 Så utrooolig pen du er! Har ingen sminketips siden jeg suger på dette, men ville bare kommentere det Tenkte det samme Søt nese :gjeiper: (I forhold til meg, da )
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #13 Skrevet 18. desember 2011 Du var jo så søt at du ikke trenger noe særlig sminke Litt rouge i kinnene, mascara og en blank gloss på leppene, så er du good to go! 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #14 Skrevet 18. desember 2011 du var jo ikke feit du da. kjempeflott kjole forøvrig, tror det kommer til å bli kjempefint med bolero over. hvilke stylingprodukter bruker du når du krøller håret? om det bare ramler ut igjen, kan det kanskje lønne seg å prøve en spray med litt sterkere hold. lykke til!
Gjest Gjest_noon Skrevet 18. desember 2011 #15 Skrevet 18. desember 2011 Du har et veldig pent ansikt Og kjolen var fin, jeg er veldig glad i lilla selv! Hva med å flette håret og sove med det over natten? Da får du krøller som ikke går så fort ut
Kvist Skrevet 18. desember 2011 #16 Skrevet 18. desember 2011 Genial krøllemetode for krøller som sitter godt. Rag-curls
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #17 Skrevet 18. desember 2011 Så utrooolig pen du er! Har ingen sminketips siden jeg suger på dette, men ville bare kommentere det Oii, tusen takk Og takk til dere andre også Synes ikke det selv, men fikk et lite confidentboost nå, haha. @Sunshine-92: haha! takktakk(: jeg liker ikke nesen min selv, den er så stor, tar liksom all plassen i ansiktet mitt, føler jeg, da p: @Noon: Takk Det har jeg prøvd noen ganger, men det blir bare veldig bølgete ): Jeg har prøvd alt, til og med sovet med hårruller om natten, men krøllene gikk ut etter 10 minutter, blah. AB: Haha, man kan ikke se hele kroppen min, da p: er ganske stor fra midjen og ned Jeg bruker egentlig ikke noen spesielle produkter, først varmespray, så krøller jeg det mens jeg bruker små spenner for å feste håret jeg har krøllet inn mot hodebunnen, så tar jeg de ut og sprayer med hårspray, men den jeg har holder ikke så veldig godt, fordi jeg liker ikke hårsprayer som får håret mitt til å se klissete ut ._.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå