Håndkrem Skrevet 18. desember 2011 #1 Skrevet 18. desember 2011 Jeg satt å bladde nedover i innboksen på mobilen her i sted. La merke til at jeg faktisk ikke sender eller mottar så mange sms egentlig. Jeg er ikke venneløs eller noe, men bruker mest facebook til å kommunisere med folk. Mye lettere å starte en samtale på facebook, enn å sende en sms ut av det blå. Det er i hvertfall min mening. Jeg er 18år forresten. Hva tenker dere andre om dette? Har jeg et poeng i det jeg sier? Sender dere mye eller lite sms? (hvilke alder er dere i?)
Kråkesaks Skrevet 18. desember 2011 #2 Skrevet 18. desember 2011 sender mer sms enn meldinger på fb. få av vennene mine er mye på fb så det er lettere å få tak i de på sms eller gjennom en god gammeldags telefonsamtale.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #3 Skrevet 18. desember 2011 Bruker ikke facebook. Sender lite meldinger. Pleier å ringer fordi jeg ikke gidder å skrive meldinger.
Gjest döderlein Skrevet 18. desember 2011 #4 Skrevet 18. desember 2011 Regner med at facebook vil ta over veldig mye av marketet for sms fremover, spesielt med smarttelefoner som har enkel tilgang til facebook
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå