pinky22 Skrevet 18. desember 2011 #1 Skrevet 18. desember 2011 Se på denne svak, men heeelt klart possitivt:D 1
pinky22 Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #7 Skrevet 18. desember 2011 klarer ikke stoppe å smile jeg, skal også vente til julaften med og fortelle min kjære om dette:D blir den beste julegava tror jeg =)
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #10 Skrevet 19. desember 2011 kskal også vente til julaften med og fortelle min kjære om dette
Gjest Slowpoke Skrevet 20. desember 2011 #12 Skrevet 20. desember 2011 klarer ikke stoppe å smile jeg, skal også vente til julaften med og fortelle min kjære om dette:D blir den beste julegava tror jeg =) Oi,klarer du å holde det hemmelig så lenge? Hadde det ett meg hadde jeg vist ham testen med en gang og heller sakt det som en gledelig overaskelse til kommende besteforeldre
pinky22 Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #13 Skrevet 20. desember 2011 klarte visst ikke holde meg alikevell, har sagt det nå... Han ble helt varm over hele seg og kjempe gla :D Men... nå er vi såå redde for at dette skal gå galt, grusom følelese og gå rundt med oppe i hodet konstant.
Charlie28 Skrevet 21. desember 2011 #15 Skrevet 21. desember 2011 GRATULERER!! Ikke tenk negativt. De fleste SA skjer FØR "mor" fikk vite om graviditeten, så mest sannsynlig kommer dette til å gå kjempe bra!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå