Gå til innhold

Kattemennesker eller hundemennesker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje feil underforum, men jeg prøver her.

Jeg diskuterte med en venninne og hun kom med en påstand om at typiske hundemennesker fungerer bedre sammen med andre enn kattemennesker.

Er dere enige i påstanden? Jeg tror ikke det er noen forskjell på personligheten til mennesker som liker katter og mennesker som liker hunder, så jeg er ikke enig.

Fint om dere kommer med eksempler på hva som skiller de to personlighetstypene hvis dere syns det er forskjell.

:catmilk::hund:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer helt an på. Noen liker bare den ene kontra den andre, noen verdsetter kattens selvstendighet andre verdsetter hundens tilbedelse. Noen liker bare dyr.

Gjest Nuppdupp
Skrevet

er ikke noe som heter hundemenneske eller kattemenneske

• Liker 1
Skrevet

Jeg har erfart at kattemennesker og hundemennesker ikke passer sammen. Er selv "hundemenneske" og ble akkurat dumpet av et kattemenneske. Hans kattepersonlighet gjør han ikke bryr seg om andre enn seg selv. Dersom han har bestemt seg for noe, ser han seg ikke tilbake.

Mitt råd; finn deg en av samme ulla som deg selv.

• Liker 2
Gjest Nuppdupp
Skrevet

Jeg har erfart at kattemennesker og hundemennesker ikke passer sammen. Er selv "hundemenneske" og ble akkurat dumpet av et kattemenneske. Hans kattepersonlighet gjør han ikke bryr seg om andre enn seg selv. Dersom han har bestemt seg for noe, ser han seg ikke tilbake.

ja, skyld på katten hans :gjeiper:

• Liker 10
Skrevet

Jeg har både katt og hunder - betyr det at jeg ikke passer sammen med meg selv? :tristbla:

• Liker 10
Skrevet

Jeg har både katt og hunder - betyr det at jeg ikke passer sammen med meg selv? :tristbla:

Skylder på personligheten hans. Han har ikke engang katt, men er et kattemenneske.

• Liker 2
Skrevet

Det betyr bare at du er mer avbalansert og komplett enn oss andre.

Skrevet

Jeg er selve definisjonen på et kattemennske. Bestevennen min er selve definisjonen på et hundemenneske. Vi passer perfekt sammen.

Har lagt merke til at jeg passer bedre med folk som er like opphengt i et eller flere dyr, uavhengig av hvilket dyr dette er, enn jeg passer med folk som ikke bryr seg noe særlig om dyr. Altså passer jeg best sammen med dyremennesker, om de er katte/hunde/hestemennesker har ingenting å si.

• Liker 2
Skrevet

er ikke noe som heter hundemenneske eller kattemenneske

Hmh. Fordi?

Folk som liker hunder over katter = hundemenneske

Folk som liker katter over hunder = kattemenneske

Verre er det ikke.

• Liker 5
Gjest Nuppdupp
Skrevet

Hmh. Fordi?

Verre er det ikke.

ok, skal vi begynne å kalle de som liker pungrotter for pungrottemennesker også da? hehe.. synes det bare blir dumt

• Liker 1
Skrevet

Det betyr bare at du er mer avbalansert og komplett enn oss andre.

Jeg liker den forklaringen veldig godt, men vet at den ikke stemmer. ;)

Skrevet (endret)

Jeg og sambo er begge kattemennesker. Tror ikke jeg, som er veldig utpreget kattemenneske, hadde trivdes noe særlig med et hundemenneske.

Min aller beste venninne er forsåvidt også kattemenneske :)

Endret av Envy
  • Liker 1
Skrevet

Hmh. Fordi?

Verre er det ikke.

Exactly! :jepp:

Skrevet

ok, skal vi begynne å kalle de som liker pungrotter for pungrottemennesker også da? hehe.. synes det bare blir dumt

Du skal for all del få lov til å gå i mot en sosial norm, om du vil det.

• Liker 2
Skrevet

Hmh. Fordi?

Verre er det ikke.

Feil.

Folk som foretrekker hunder over katter : Hundemennesker

Folk som foretrekker katter over hunder : Kattemennesker.

• Liker 1
Skrevet

Men på hvilken måte er det to forskjellige personlighetstyper? :klo:

• Liker 2
Skrevet

Feil.

Folk som foretrekker hunder over katter : Hundemennesker

Folk som foretrekker katter over hunder : Kattemennesker.

Er det bare jeg som ikke ser en forskjell på tekstene våre?

• Liker 10
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Ja takk begge deler. Men et minimumskrav at mannfolket liker minst en av delene.

Skrevet

Ja takk begge deler. Men et minimumskrav at mannfolket liker minst en av delene.

Jeg har som minimumskrav at mannfolket er et kattemenneske :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...