Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huden min har blitt ujevn og grov med flekker og arr etter kviser, og lurer på om jeg skal investere i obagi produkter. Har prøvd md og slikt før, men funker ikke på meg.. Jeg vil så gjerne ha fin hud igjen!!! Er 29 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett to som har brukt/tatt kuren, og huden deres ble helt fantastisk! Kjenner en lege som driver med disse produktene, og han har bare fått positive tilbakemeldinger!

Skrevet

Jeg har sett to som har brukt/tatt kuren, og huden deres ble helt fantastisk! Kjenner en lege som driver med disse produktene, og han har bare fått positive tilbakemeldinger!

Hvor mye koster dette tro? Har ikke så altfor mye penger om dagen siden jeg er student... Arrene er ikke så gamle, fikk et skikkelig kviseutbrudd etter i sommer som gjorde at det ble slik.. bruker aberela krem og tetracyklin kapsler nå som har gjort at kvisene er borte iallefall.

Skrevet

Hvor mye koster dette tro? Har ikke så altfor mye penger om dagen siden jeg er student... Arrene er ikke så gamle, fikk et skikkelig kviseutbrudd etter i sommer som gjorde at det ble slik.. bruker aberela krem og tetracyklin kapsler nå som har gjort at kvisene er borte iallefall.

Hvem lege er dette? Er det i nærheten av Oslo?

Skrevet

Obagi får du kjøpt uansett hvor tror jeg. Sikkert mange som driver med det i Oslo :) Tror startpakken for denne kuren koster rundt 4-5000 kr. Så det er jo dyrt :(

Skrevet

Obagi får du kjøpt uansett hvor tror jeg. Sikkert mange som driver med det i Oslo :) Tror startpakken for denne kuren koster rundt 4-5000 kr. Så det er jo dyrt :(

Ok, det er dyrt ja.. Men hvis det funker så er det jo verdt det :) Skal til vanlig hudlege snart, så får høre hva han sier først... Takk for svar :)

Skrevet

Jeg har kun gode erfaringer med OBAGI. Synes det er et knallmerke!! Du får produktene til en billigere pris på Strawberrynet. Bare et lite tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...