AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #1 Skrevet 18. desember 2011 Jeg vil ha adressen og telefon nummer bort fra 1881 og gulesider.. Hvordan gjør jeg det? Koster det noe?
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #2 Skrevet 18. desember 2011 Du gir beskjed til din mobiloperatør at du ikke vil ha nummeret til elektronisk søkbart. Hver obs på at det kan ta 3 mnd før det forsvinner fra telefonkataloger på internett da de oppdaterer med ulike mellomrom.
Hipster Skrevet 18. desember 2011 #4 Skrevet 18. desember 2011 Jeg vil ha adressen og telefon nummer bort fra 1881 og gulesider.. Hvordan gjør jeg det? Koster det noe? Som sagt, du kontakter mobiloperatøren din, jeg bruker netcom og står at det koster 21kr i mnd eller noe sånn, jeg hadde også telenor, da kosta det 100kr tror jeg (sånn for alltid, ikke hver måned). Tar rundt 1-2 uker før de tar det bort.
Anglofil Skrevet 20. desember 2011 #5 Skrevet 20. desember 2011 (endret) Som sagt, du kontakter mobiloperatøren din, jeg bruker netcom og står at det koster 21kr i mnd eller noe sånn, jeg hadde også telenor, da kosta det 100kr tror jeg (sånn for alltid, ikke hver måned). Tar rundt 1-2 uker før de tar det bort. Dette stemmer ikke, ihvertfall ikke når det gjelder Telenor. Å reservere seg mot elektrisk katalog etc er helt gratis og gjøres hos operatøren. Jeg tenker du mener hemmelig nummer, som også fører til at man fjernes fra katalogen, men i tillegg så føres det ikke engang opp på faktura osv. Hemmelig nummer fører også til at nummeret blir helt skjult, dvs at når man ringer til noen vil mottaker få opp 'skjult nummer' på sitt display. Hemmelig nummer hos Telenor koster 760 kr i etablering og 8 kr pr mnd. Mvh Yvonne Endret 20. desember 2011 av Yvonne
Gjest badeand1 Skrevet 20. desember 2011 #6 Skrevet 20. desember 2011 Har du onecall så er det gratis å holde det unna 1881 og de opplysningstjenestene der hvetfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå