AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #1 Skrevet 18. desember 2011 telles ulønnet volontørarbeid for studentsamskipnaden som verv når man skal søke jobb eller? jeg har jobbet frivilig i en studentpub men er litt usikker på om det kan telles som verv eller?
Bellamy Skrevet 18. desember 2011 #2 Skrevet 18. desember 2011 Jeg ville vel heller satt det under arbeidserfaring enn verv.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #3 Skrevet 18. desember 2011 Men tusen takk, jeg gjorde det skjønner du men så viste jeg ikke på om det var det rette! Men du har rett verv går sikkert mer på studentorganisasjoner osv Takk for di hjelp!
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #4 Skrevet 18. desember 2011 Jeg har jobbet veldig mye frivillig, og har også flere verv innen frivillige organisasjoner. Jeg delte CVen min i to, mellom arbeidserfaring og frivillig arbeid, og det har jeg fått positive tilbakemeldinger på.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #5 Skrevet 18. desember 2011 Jeg har jobbet veldig mye frivillig, og har også flere verv innen frivillige organisasjoner. Jeg delte CVen min i to, mellom arbeidserfaring og frivillig arbeid, og det har jeg fått positive tilbakemeldinger på. Men hvis man da bare har hatt en "frivillig jobb" er det da lite poeng i å gjøre det sånn, men når det er flere jobber det er snakk om kan det lønne seg å gjøre det sånn.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #6 Skrevet 19. desember 2011 Et verv er noe man er valgt til av for eksempel et årsmøte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå