Gå til innhold

Damer:ons med hun her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var ei (veldig) lekker dame, men jeg er "dessverre" heteroseksuell så jeg hadde nok takket nei.

Gjest Denimdream
Skrevet

Veit da faen. Får ikke sett dem, kommer bare opp en sinna melding om at jeg ikke har lov til å være der. :gjeiper:

• Liker 2
Gjest Levitate
Skrevet

Veit da faen. Får ikke sett dem, kommer bare opp en sinna melding om at jeg ikke har lov til å være der. :gjeiper:

Samme her. :lete:

• Liker 2
Skrevet

Jeg får også sinnamelding. Skulle gjerne sett bildene, for jeg er langt fra hetero! ;-)

• Liker 1
Skrevet

Får ikke sett :(

• Liker 1
Skrevet

ts her,tror sensuren slo til,er du nysgjerrig på nettets hotteste kropp så søk på corinna femjoy

Skrevet

Etter utseende - ja

Men så kommer det litt ann på personlighet og kjemi også. Jeg har ikke sex med noen kun fordi de er vakre.

• Liker 1
Skrevet

Slike poster blir litt tåpelig synes jeg.

...(Jeg må jo fortsatt inn og se da, nysgjerrig som få!)

Skrevet

Femjoy tar noen helt sinnssykt fine bilder. Elsker fargekomposisjonen, utsnittene og lokasjonen - kombinert med smakfulle modeller.

Skrevet

Sexy dame, men hadde nok ikke hatt sex med henne. Tror nok jeg er ganske hetrofil.

Skrevet

Nå googla jeg henne.

Tror egentlig ikke det. Hun hadde et helt vanlig ansikt, og var såpass tynn at jeg kanskje hadde vært litt redd for å knuse henne. (Og jeg er ikke spesielt tung). Men fin kropp, for all del. !

Kjæresten min er myyye finere! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...