challenger Skrevet 18. desember 2011 #1 Skrevet 18. desember 2011 (endret) Har fortsatt ikke skjønt helt hvordan dette fungerer jeg, kan noen hjelpe? Har alltid passet på å vært under 200kr så jeg slipper unna. Men det er vel sånn at feelunique betaler tilbake dine utgifter hvis du bestiller over 200? Er dette pålitelig? Betaler de alltid tilbake? Gjelder dette da ALT man må legge ut for når man henter pakken? Fortollingsgebyr, mva osv? Og hvordan gjør man dette i praksis da? Jeg har verken skriver eller scanner.. (Beklager mange spørsmål men:p) Endret 18. desember 2011 av challenger
Anneja Skrevet 18. desember 2011 #2 Skrevet 18. desember 2011 Hei, jeg kjenner ikke til feelunique, men du må huske på at det er ikke bare toll som kommer i tillegg hvis du bestiller over kr 200. Da kommer også mva og fortollingsgebyr. Så pass på at alt blir dekket i såfall
challenger Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2011 Hei, jeg kjenner ikke til feelunique, men du må huske på at det er ikke bare toll som kommer i tillegg hvis du bestiller over kr 200. Da kommer også mva og fortollingsgebyr. Så pass på at alt blir dekket i såfall Ja det var disse ordene jeg leita etter, kom ikke på hva det het! Takk:)
Petrus Skrevet 18. desember 2011 #4 Skrevet 18. desember 2011 Ja, etter min erfaring refunderer dei fortolling og toll/mva. Du må sende kopi av fortollingskravet. Eg tar bilde med mobil og sender dette med epost til kundeservice til FU. Då saman med info om ordrenummer. Etter nokre dagar er pengane på plass på bankkontoen min. Super service.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #5 Skrevet 18. desember 2011 Oppgir du da kontonummer eller overføres det til VISA-kortet du handlet med?
Petrus Skrevet 18. desember 2011 #6 Skrevet 18. desember 2011 Oppgir berre ordrenummer (og epostadressa). Har rekna med at FU finn kontoen eg har betalt med utifrå dette, og det har stemt sålangt.
challenger Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #7 Skrevet 18. desember 2011 Takk for svar:) Så det er bare å ta bilde av kvitteringene, sende det på mail og da skal pengene komme inn på konto?
Petrus Skrevet 18. desember 2011 #8 Skrevet 18. desember 2011 Har iallfall fungert for meg til no. Lukke til
Petrus Skrevet 18. desember 2011 #9 Skrevet 18. desember 2011 Du kan elles lese meir her: http://www.hildechristina.com/how-to-tilbakebetaling-av-tollmoms-fra-feel-unique
Zesaria Skrevet 18. desember 2011 #10 Skrevet 18. desember 2011 Jeg har alltid fått refundert derfra, dog har jeg måttet sendt både 2 og 3 mail hver eneste gang. Regn derfor ikke med at pengene er på konto etter noen dager, det kan ta lengre tid (som det har gjort med meg).
Lista Skrevet 18. desember 2011 #11 Skrevet 18. desember 2011 Gått over 200 kr en gang, sendte mail samme dag som jeg henta ut pakka, fikk svar samme dag, og penger tilbake på konto etter 2-3 dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå