AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #1 Skrevet 18. desember 2011 Jeg skal kjøpe en lipgloss eller leppestift med glosseffekt. Vil ha en som sitter lenge. kan dere anbefale noen? Gjerne en lipliner som sitter godt også. Blir glad for alle tips.
NoWorries Skrevet 18. desember 2011 #2 Skrevet 18. desember 2011 Jeg er vertfall veldig glad i mac sine leppestifter De finner du også i all verdens farger, og koster 159/169. Liplineren fra mac er også veldig god
challenger Skrevet 18. desember 2011 #3 Skrevet 18. desember 2011 YSL rouge volupte er min favoritt. Sitter lenge og er ikke "klissete" som jeg synes noen typer blir. Men de blir kansje litt matt i forhold til hva du er ute etter..
Kløftfrid Skrevet 18. desember 2011 #4 Skrevet 18. desember 2011 YSL rouge volupte er min favoritt. Sitter lenge og er ikke "klissete" som jeg synes noen typer blir. Men de blir kansje litt matt i forhold til hva du er ute etter.. Same her! Kjøpte nyleg ein av den nye varianten (sheer candy?) som er ei slags blanding av leppestift og gloss. Love it!
Yasi Skrevet 19. desember 2011 #5 Skrevet 19. desember 2011 Ingen leppestift sitter like godt støpt på leppene som occ lip tar. Virkelig det aller beste jeg har vært borti, noensinne!
Gjest Solmåne Skrevet 19. desember 2011 #6 Skrevet 19. desember 2011 http://www.mimifroufrou.com/beautyandthesalamander/images/Pretty_Amazing_Lip_sample.jpg Jeg er ganske fornøyd med Pretty Amazing fra Bare minerals. Den holder kjempelenge, og er en blanding mellom leppestift og lipgloss Den kommer i flere farger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå