Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Jeg har akkurat kjøpt meg en sang fra Itunes store på min Iphone 4s.

Det jeg lurer på er hvordan jeg kan gjøre denne sangen til min ringetone?

De ringetonene man får å velge mellom som allerede er på Iphone'n suger, og jeg er ikke sikker på om de virker engang.

Uansett, kan noen hjelpe meg her? Vær så snill ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da må du inn på ett program inne på itunes,for å klippe til den lengden på sangen du skal ha..

Skrevet

Satan så mye stress det er for å bare skifte ringetone. Jesus. Har enda ikke fått det til. Tror jeg gir opp.

Gjest Levitate
Skrevet

Huff.. Dette er noe helvetes herk, og jeg sliter like mye hver gang jeg skal gjøre det selv.. Jeg har ikke iPhone 4S, men iPhone 4 og det er et mareritt.. Jeg har brukt

tutorialen, og etter 1-2 timer med strev og mye banning fikk jeg det endelig til. Men husk at lengden på ringetonen kan ikke være mer enn 27 sekunder, selv om han i videoen muligens sier noe annet, for det går ikke om det er over 27 sekunder..

Det krever en viss tålmodighet, bare slik at du er klar over det. Det er noe dritt å lage custom ringetone til iPhone. :kjefte:

Skrevet

Huff.. Dette er noe helvetes herk, og jeg sliter like mye hver gang jeg skal gjøre det selv.. Jeg har ikke iPhone 4S, men iPhone 4 og det er et mareritt.. Jeg har brukt

tutorialen, og etter 1-2 timer med strev og mye banning fikk jeg det endelig til. Men husk at lengden på ringetonen kan ikke være mer enn 27 sekunder, selv om han i videoen muligens sier noe annet, for det går ikke om det er over 27 sekunder..

Det krever en viss tålmodighet, bare slik at du er klar over det. Det er noe dritt å lage custom ringetone til iPhone. :kjefte:

Har du mac eller vanlig windows? For jeg får ikke til den kontrollpanel greia han gjør helt i begynnelsen. Også, må jeg kjøpe en sang på Itunes på pc'en? Jeg har kjøpt en sang på Iphonen fra Itunes. Steike, detta suger, hehe :P

Skrevet

Uansett, kan noen hjelpe meg her? Vær så snill ?

Hva er det som gjør at du ikke kan bruke en vanlig ringetone?

Skrevet

Du kan kjøpe ringetoner på iTunes, såmslipper du det greiene der. Massevis av sanger so ligger som ringetoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...