hanne09 Skrevet 18. desember 2011 #1 Skrevet 18. desember 2011 Noen som vet hvor jeg kan laste ned en eller annen form for Photoshop gratis?
Henkie Skrevet 18. desember 2011 #2 Skrevet 18. desember 2011 Noen som vet hvor jeg kan laste ned en eller annen form for Photoshop gratis? Photoshop koster penger. SKal du ha det gratis, må du stjele det og det er ikke lov. Gratis prøveversjon ligger på adobe.no
charlott Skrevet 18. desember 2011 #3 Skrevet 18. desember 2011 Billingst akkurat nå er tilbud hos B&H i New York, $479,- for CS5 Legg til porto og mva blir det ca kr 3860,- Tilsvarende i norsk butikk drøye kr 7000,-
Sophia. Skrevet 20. desember 2011 #4 Skrevet 20. desember 2011 Photoshop koster en god del, men det er absolutt verdt å invistere i. Det finnes jo alternativer som gratisprogrammet Gimp, men jeg syns ikke det kan måle seg med Photoshop. Hvis du skal drive med seriøs bildebehandling, anbefaler jeg å bruke litt penger på å få tak i Photoshop.
fruBeist Skrevet 20. desember 2011 #5 Skrevet 20. desember 2011 Du kan jo prøve Photoshop Elements. Vet ikke hva de ligger på i pris nå, men et par tidligere versjoner lå på rundt 1.000-lappen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå