Gjest Levitate Skrevet 18. desember 2011 #1 Skrevet 18. desember 2011 Er det noen her inne som bruker noen av produktene fra Moroccanoil? Jeg var hos frisøren min for litt siden og fikk anbefalt denne oljen til håret. Herregud, håret mitt har aldri vært borti noe så bra! Den er bare helt fantastisk. Holder også på å teste ut en hårkur fra dette merket, og så langt er jeg utrolig fornøyd og ser allerede resultat. Om du har slitt og tørt hår, så anbefales virkelig den håroljen, og jeg er ganske sikker på at resten av produktene gjør jobben sin! Bestilte sjampo og balsam nå i sted, gleder meg til de kommer hjem til meg. :D Noen erfaringer? Del!
Shalimar Skrevet 18. desember 2011 #2 Skrevet 18. desember 2011 Høres bra ut. Jeg lurer også på å kjøpe meg ny hårkur. Bruker den oransje til Kerastase, men den lukter skikkelig sterkt og gammeldags. Kanskje jeg skal sjekke ut den Moroccanoil i morgen.
Gjest Levitate Skrevet 18. desember 2011 #3 Skrevet 18. desember 2011 Gjør det. Kunne virkelig ikke vært mer fornøyd, forstår ikke hvorfor ingen har tipset meg om dette merket før! Jeg er veldig opptatt av håret mitt og at det skal se bra ut, har kastet bort flere tusen på elendige produkter som aldri har gitt resultat.. De produktene fra dette merket holder jo det de lover, det er en drøm!
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #4 Skrevet 18. desember 2011 Nei takk. Bruker ikke produkter med silikon, det gjør kun at håret virker sunnere enn det er. Bruker shampoo uten SLS og ren arganolje i tuppene. 3 1
challenger Skrevet 18. desember 2011 #5 Skrevet 18. desember 2011 Jeg har morrocanoil-oljen, funker greit, men lukter grusomt:p
Gjest Levitate Skrevet 18. desember 2011 #6 Skrevet 18. desember 2011 Er det bare jeg som syns den lukter utrolig godt? :gjeiper:
challenger Skrevet 18. desember 2011 #7 Skrevet 18. desember 2011 Er det bare jeg som syns den lukter utrolig godt? :gjeiper: Synes den lukter litt sånn aftershave-ish, litt "gammelkailj"(fant ikke noe annet enn et trøndersk ord for det dessverre) Ble meget skuffa over duften ja.. 2
skruf Skrevet 18. desember 2011 #8 Skrevet 18. desember 2011 Jeg har blitt helt hektet! Begynte første med oljen som jeg hadde i håret etter vask og før jeg børstet det (halvlangt, krøllete, flokete hår). Deretter kjøpte jeg kuren, den var bare helt fantastisk! Nå har jeg kjøpt shampo og balsam og....( brukte tidligere redken all soft-serien). Synes den lukter supergodt, absolutt ikke aftershave, men heller litt kokos-syden-ish.... 1
Kake. Skrevet 18. desember 2011 #9 Skrevet 18. desember 2011 Jeg har håroljen og jeg synes den er altfor oppskrytt. Den gjør jobben sin med å fjerne frizz og gi glans til håret, men hvis man får for mye olje gir det lett et veldig fettete resultat. Klarer heller ikke bestemme meg for om jeg liker lukten eller ikke, den lukter rart. Dagen etter jeg har påført oljen lukter håret mitt bokstavelig talt dritt og jeg må vaske det på grunn av lukten. Normalt trenger ikke vaske håret mitt for hver 2-3 dag ettersom at jeg har en god shampoo og balsam. Oljen inneholder dessuten silikoner som ikke trenger igjennom hårstråene og pleier det, det blir liggende utenpå som ett lag og "lurer" deg til tro at håret ditt virker sunt og pleiet. Overhypet produkt. 3
AloeVera Skrevet 18. desember 2011 #10 Skrevet 18. desember 2011 Hvordan er denne i forhold til biosilk?
challenger Skrevet 18. desember 2011 #11 Skrevet 18. desember 2011 Hvordan er denne i forhold til biosilk? Jeg synes den er bedre enn biosilk sin. Men lukter verre:p 1
Stellia Skrevet 18. desember 2011 #12 Skrevet 18. desember 2011 Er det bare jeg som syns den lukter utrolig godt? :gjeiper: Jeg ELSKER lukten! <3
Gjest Tidssone Skrevet 18. desember 2011 #13 Skrevet 18. desember 2011 Den er litt bedre enn Biosilk. Jeg synes ikke balsamen var fantastisk, men jeg bruker hårkuren hver gang jeg vasker håret. Har sluttet å bruke oljen. Jeg har masse krøller og for meg er Kerastase sin Oleo Curl leave in det beste. Noen ganger har jeg i Moroccanoil sin curl-cream. Denne kan jeg også anbefale. Moroccanoil har gode produkter. Litt usikker på om jeg skal skryte av shampo og balsam, men hårkuren har blitt noe jeg _må_ ha.
MaH Skrevet 18. desember 2011 #14 Skrevet 18. desember 2011 Jeg har prøvd shampoen og balsamen, de var helt ok. Kommer ikke til å kjøpe de på nytt. Har ikke prøvd oljen, men bruker masken som jeg synes funker bra. Eneste minuset med den er at jeg ikke er så stor fan av lukta. 1
-littleme- Skrevet 18. desember 2011 #15 Skrevet 18. desember 2011 Er det bare jeg som syns den lukter utrolig godt? :gjeiper: Jeg elsker lukten på den!
Gjest Levitate Skrevet 18. desember 2011 #16 Skrevet 18. desember 2011 Syns oljen er bedre enn Biosilk sin, har googlet litt rundt og det er veldig mange som syns at oljen fra Moroccanoil slår Biosilk sin ned i støvlene.. Lukten er jo egentlig litt spesielt, det er ikke en typisk søt og god duft, heller litt spesiell som man enten liker eller ikke liker. Litt kokos-ish, jeg syns iallefall den er gooood.
-Turtle Skrevet 18. desember 2011 #17 Skrevet 18. desember 2011 Det passer ikke for mitt hår. Oljen blir for tung for håret mitt. Selv om jeg har prøvd light-versjonen. Shampoen også, så den har kjæresten overtatt Den lukter mann, så det passer jo greit da Liker Nashi argan oil bedre Men det er jo fordi den passer bedre til MITT hår. Vet mange er veldig fornøyde med moroccanoil :D 1
Casall Skrevet 18. desember 2011 #18 Skrevet 18. desember 2011 Har bestilt hårkuren nå og gleder meg til å prøve!
Gjest BabyBlue Skrevet 18. desember 2011 #19 Skrevet 18. desember 2011 Har prøvd macadamia nut oil serien, og de inneholder i tillegg argan oil og lukter supergodt! Har ikke prøvd selve oljen i serien da, men tipper de er i samme gate som morrocanoil =) Bruker jojobaolje i tuppene av og til, men den metter liksom ikke håret så grundig.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #20 Skrevet 18. desember 2011 Hvilken av hårkurene bruker dere? Moroccanoil Intense Hydrating Mask? Eller MoroccanOil restorative hair mask?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå