Hector Skrevet 17. desember 2011 #1 Skrevet 17. desember 2011 Heisann! Jeg har akkurat fått meg Iphone 4s med Netcom large abonnement i gave. (https://shop.netcom.no/mobil/apple/iphone-4s-nc-16gb-sort-moobi). Det jeg lurer på er hvor lenge dette abonnementet varer, og om det følger med internett? Altså at jeg kan komme meg på internett uansett hvor jeg er hen? Noen som kan hjelpe meg der ute? Tack <3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #2 Skrevet 17. desember 2011 Abonnement & tjenester 511,50 /mnd Minste totalpris for terminal og abonnement i 12 måneder er 8037,- * KAMPANJE: 79 kr/mnd Husk at du må benytte ditt Gebyrfri Visa-kredittkort. Ring så mye du vil Send så mye SMS og MMS du vil Surf så mye du vil Fri etablering på eksisterende nummer Nedbetaling telefon kr 200 pr. mnd tilkommer første 12 mnd. Total kampanjepris med telefon første 3 mnd = kr 279 pr. mnd. Total månedpris med telefon etter 3 mnd = kr 589,- Følgende er inkludert i 3 mnd. kampanjeperiode: Opptil 20.000 min, 20.000 SMS, 20.000 MMS og 7 GB Data. Etter kampanjeperioden gjelder ordinære priser: 1200 min / 600 SMS / 1200 MB
Pixtive Skrevet 17. desember 2011 #3 Skrevet 17. desember 2011 Ikke for å være teit, men litt av en gave når du må ut med mangfoldige 1000 etter du har fått gaven :gjeiper: 1
antibac Skrevet 18. desember 2011 #4 Skrevet 18. desember 2011 Ikke for å være teit, men litt av en gave når du må ut med mangfoldige 1000 etter du har fått gaven :gjeiper: Haha, sier det samme. Skjønner meg ikke på folk som gir andre mobil i gave med abonnement.
Pixtive Skrevet 18. desember 2011 #5 Skrevet 18. desember 2011 Haha, sier det samme. Skjønner meg ikke på folk som gir andre mobil i gave med abonnement. "Gratulerer med dagen! Her får du en leilighet av meg!!! Men også 2 mill i lån vel og merke.."
Henkie Skrevet 18. desember 2011 #6 Skrevet 18. desember 2011 (endret) Jada. Du har masse inkludert: 1200 ringeminutter (ingen oppstartspris), 600 sms og 1,2gb datatrafikkk (internett) - alt pr mnd Du har IKKE mms inkludert etter som jeg kan se. (På iPhone er mms vanlig sms men med bilde som vedlegg) Det skal NetCom ha penger for. Husk for all del å si opp dette abonnementet når det har gått ett år, og bytt over til det abonnementet du faktisk har bruk for (ut fra ditt behov) Men, jeg er litt enig med andre her: den som gav deg gaven, gav deg jo også masse utgifter (neten 600kr mnd)...men det er en annen sak. Endret 18. desember 2011 av Henkie
Hector Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #7 Skrevet 18. desember 2011 Kan jeg si opp dette abonnementet når som helst, eller må jeg vente til det har gått 12 mnd (altså til neste desember ca) før jeg kan velge et abonnement som koster mindre = mer basert på mitt bruk?
charlott Skrevet 18. desember 2011 #8 Skrevet 18. desember 2011 Kan jeg si opp dette abonnementet når som helst, eller må jeg vente til det har gått 12 mnd (altså til neste desember ca) før jeg kan velge et abonnement som koster mindre = mer basert på mitt bruk? Ja, du kan si opp når du vil. Du må da betale en "klekkelig" sum for den resterende delen av abn ++. Men den summen kan du jo bare presentere for vedk som ga deg gaven....
Pixtive Skrevet 18. desember 2011 #9 Skrevet 18. desember 2011 "Ved kjøp av telefon med abonnement er avtaleperioden 12 mnd."
Hector Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #10 Skrevet 18. desember 2011 Konklusjonen er altså: Jeg må betale for de første 12mnd med Netcom large abonnement uansett, så det er like greit å bare holde på abonnementet i 12mnd, for så å bytte til et billigere et. (?)
Henkie Skrevet 18. desember 2011 #11 Skrevet 18. desember 2011 Kan jeg si opp dette abonnementet når som helst, eller må jeg vente til det har gått 12 mnd (altså til neste desember ca) før jeg kan velge et abonnement som koster mindre = mer basert på mitt bruk? Du bør vente 1 år, ellers får du som andre sier her en "bot" på ca 8000,- Hva er bruken din? Hvor mye ringer du, er på internett, sender sms pr mnd tror du? Har du peiling?
Henkie Skrevet 18. desember 2011 #12 Skrevet 18. desember 2011 Abonnementet ditt koster snaue 600/mnd, MEN du får jo da masse ringetid, sms og datatid for de pengene - mao forhåpentligvis ikke mer telefonregninger på et år. I tillegg avbetaler du en iPhone 4s.
Hector Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #13 Skrevet 19. desember 2011 Jeg har vel et helt vanlig bruk når det kommer til sms / ringetid osv. Burde vel egentlig ha Netcom medium. Jeg skal vente et år, deretter bytte til medium tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå